21 October 2010, 07:13
Mijn 1979 245 had achter de baksteun geen gaten. Als er een extra bevestigingsmogelijkheid had gezeten dat was het plug en play voor de baksteun geweest. Volgens mij hebben de latere modellen vanaf 80/81 met grote achterlichten net als jou 83-er 244 dat extra gat wel voor de baksteun dus dat gaat goed.
Ik heb nog wel een aw70/71 pook liggen. Maar je moet je afvragen of je deze wel nodig heb. Als je de auto voor dagelijks verkeer heb en niet met zware last gaat rijden kun je ook die lock-up (overdrive or whatever) totaal uitsluiten. Neem de solenoide en doorboor de 2 kanalen en neem de binnenste o-ring weg en de auto schakelt altijd soepel in de 4e.
Rest van je lijstje klopt wel.
Ik heb nog wel een aw70/71 pook liggen. Maar je moet je afvragen of je deze wel nodig heb. Als je de auto voor dagelijks verkeer heb en niet met zware last gaat rijden kun je ook die lock-up (overdrive or whatever) totaal uitsluiten. Neem de solenoide en doorboor de 2 kanalen en neem de binnenste o-ring weg en de auto schakelt altijd soepel in de 4e.
Rest van je lijstje klopt wel.
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..