23 December 2005, 01:19
dat ziet er vet uit....wil ik ook!!!!! :evil:
zijn die blokken erg schaars?
1800, Project<br />240 Turbo<br />Love Turbo's
|
intercooler inbouwen
|
|
23 December 2005, 01:19
dat ziet er vet uit....wil ik ook!!!!! :evil:
23 December 2005, 12:11
cool ding...jammer dat ik het niet kan lezen...:S
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
23 December 2005, 22:04
er is er 1 in ned. weet ik , die heeft 500NM op zijn standaard drijfstangen staan.
wel de dikke uitvoering dan. mijn b230et had dunne drijfstangen en de axiaal lagers op het achterste tap, doet het best hoor. heeft nog steeds standaard turbodruk , boven de 1 bar moet je je achter je oren gaan krabben van wat wil ik nu. want dan gaan ze breken , snaps. er zijn geen b230et geleverd met k-jet. maar zo als je ziet wel te maken. :wink: 8) zijn er weer mee op zandvoort geweest , zijn weinig gti/gsi die dat bij houden hoor en over die toeren 6800 is wel veel hoor , dan moet hij zowiezo al een grotere turbo hebben wil je dat gaan halen. deze turboos zijn het zelfde als de b21et's nou bij de 5750 tpm is het toch echt op hoor. er zijn brute nokkenassen voor de turboos te krijgen , maar hou het nu op standaard. of je moet weten wat je wilt en een nokkenas uitzoeken. maar in een standaard motortje krijg je je geld er niet uit met zo'n nok-assie. neem een VX3 dan ben je de man , volgens de zweedse tuners.
23 December 2005, 22:22
Wie heeft er hier op het forum eigenlijk de meest opgevoerde tank, lijkt me heel interressant om eens te kijken bij zo'n apparaat, zal misschien wel wat worden tijdens de toertocht van 8 januari
23 December 2005, 22:34
Ik moet nog beginnen...lijkt me wel echt gaaf, ben alleen misschien een beetje bang dat ik het spulletje naar de klote help...aangezien het m'n dagelijkse vervoer is en ik geen gerenomeerde automoteur ben.
23 December 2005, 22:37
niets over haasten
alles goed bekijken. niet helemaal zeker van je zaak. alles terug bouwen en maar weer eens vragen hier op de site. kan het niet fout gaan. doe wel voorzichtig met je lucht/benzine verhouding suc6
23 December 2005, 22:40
kaasie schreef:niets over haasten wijze woorden, let op de brandstof/lucht verhouding. zorg ook dat de rest van de motor in goede staat is. Zorg voor wat reserve onderdelen.. (misschien een oude turbo, wat pakkingen, slangen, olie, bougies, vanalles...) als je veel advies vraagt aan de k-jet experts en de goede trucjes toepast moet je er echt snel en betrouwbaar mee kunnen zijn..
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
23 December 2005, 22:41
ja inderdaad moet eerst maar eens een beetje rond kijken, ben wel benieuwd naar de rest wat hier rondzwerft
23 December 2005, 22:45
Ik heb hier in een korte tijd al heel wat geleerd over mijn bolide, ben d'r best trots op, heb um gisteravond zelfs met de neus naar het raam gezet zodat ik vanoctend mijn eerste blik op de zwarte grill had. Dan begint de dag goed :wink:
|
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|