Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Aankoop 245GL ja of nee
Ik moet hier toch wel even om lachen, beste Bart.
Ik geloof goed dat je een hele nette 244 te koop hebt, je laat dit m.i. overal een beetje tàgoed merken.
Bij iedere gezochte auto laat jij even horen dat die prijs vÃÂÃÂl te hoog is vergeleken met jouw -o zo- geweldige turbo.
Daarnaast is het nogal kinderachtig om iemand in een ander topic nog een keer na te trappen.
De jongen die naar Zwitserland ging, dacht dat hij naar een goede auto ging kijken (a.d.h.v de documentatie die hij van de verkoper ontvangen had).
Beetje zielig van je. :-X
Antwoord
Jongens,

Ben gister teruggebeld door de beste man van de Volvo en we zijn eruit gekomen. Uiteindelijk heeft hij me weten te overtuigen om met hem in zee te gaan. Prijs wordt €6000 na inruil van mijn Golf III. Het e.e.a. wordt opgesteld in een koopcontract en hij gaat al zijn beloftes waarmaken. Hij draagt zorg voor de RDW en APK keuring en gaat de auto piekfijn aan mij afleveren inclusief grote beurt waarbij alle vloeistoffen, filters, bougies, bougiekabels worden vervangen en hij laat de tank en carbarateur reinigen. Tuurlijk is er een risico aan verbonden (heb je mijn inziens altijd bij een oude auto)maar hij stelde wel heel duidelijk dat hij een ''product'' levert waar hij volledig achterstaat en dingen die na aankoop niet blijken te kloppen zeker zal proberen zo goed mogelijk te regelen.

Zoals ik al eerder stelde was het gevoel wat ik bij deze auto had zeer goed. Ook na het bezichtigen van een flink wat Estates in dezelfde prijsklasse of lager zowel bij dealers als bij particulieren, komt deze auto gewoon zeer goed uit de vergelijking. Kieft en Klok is denk ik een gerenomeerd autobedrijf met geen specifieke volvo kennis maar wel heel veel kennis van klassiekers...

Heb de auto trouwens nagelopen met de aankooptips die hier op de site te vinden zijn.

Auto wordt over ongeveer 4 weken afgeleverd en zal waarschijnlijk vaker op dit forum te vinden zijn!

in ieder geval bedankt voor jullie reacties.
Antwoord
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst!
Vele plezierige en onbekommerde km's gewenst, maar dat moet zo te horen geen probleem zijn.

(ruil wel even die plèstik putdeksels in voor wat stoerder lichtmetaal........ :-X .)
[Afbeelding: 84fb94b1c967617fde68e97ccaaf79fc.gif]
Antwoord
Gefliciteerd! Ik hoop echt dat de auto je niet gaat terleurstellen.
Ik blijf het te duur vinden. Voor minder dan de helft had je ook
een goede 240 kunnen vinden. De GLE van Rubicon hier, kost
bv maar 2000,- en is schitterend. Maar goed: als deze auto je
de komende jaren zonder veel extra kosten gaat vervoeren, dan
is het een goede koop geweest. Veel plezier! Smile
Antwoord
ik had je gisteren deze willen aanprijzen ... maar het forum was down.

http://www.blocket.se/lund/Volvo_245_Tur...?ca=11&w=3

Hij vraagt 65000 SEK maar mag wel wel voor wat mindern.

Maar goed, je bent al voorzien. Vraag garantie (op papier) voor dat geld!
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord
Bazis!

Toch gefeliciteerd met je aanwinst we zien graag je ervaringen verschijnen!

Wou je behoeden voor het geval dat je niet goed de markt verkend zou hebben en achteraf teleurgesteld zou kunnen zijn. Je geeft aan je wel goed geïnformeerd te hebben, goed zo wou dat iedereen dat deed!

Groeten en vele veilige kilometers toegewenst!
Bart
Antwoord
Ok er zit dus EGR / Pulse-air in? Kan je dat op de foto zien?
En hoe moeilijk is dat eruit te halen??

Antwoord
nou mensen

dat hij te duur is dat is wel duidelijk voor dat geld koop je veel mooiere auto's als bijvoorbeeld een 850 t5r
ook kun je voor dat geld een veel zeldzamere 240 kopen. ik zou zeggen laat de auto voor 90 euro taxeren.
ik heb de mijne laats ook laten taxeren ik verschoot ervan dat de mijne al zo veel waard was over de prijs wil ik het niet hebben!
misschien verschiet jij er ook wel van hoeveel je er misschien wel te veel voor hebt betaald.

als je je golf zo verkoopt kun je voor al dat geld zelfs twee keer bart zijn auto kopen haha

gegroet

Antwoord
Bas,

Gefeliciteerd met je aankoop ! Wat betreft een goede garage kan ik je in de omgeving Woerden Sweden Parts in Montfoort (http://www.sweden-parts.nl/) van harte aanbevelen. Frank en Marnix zijn de twee enthousiaste eigenaren. Frank is met name technisch aanspreekpunt en onderhoudt de auto's en Marnix is verantwoordelijk voor de inkoop en verkoop van auto's. Daarnaast werkt hij maandag tot en met woensdag bij Volvo-dealer Niham in Den Haag. Scherpe uurtarieven, zeer flexibel en hulpvaardig en ze weten wat ze doen.

Succes !

Stefan
Antwoord
nick740 schreef:nou mensen

dat hij te duur is dat is wel duidelijk voor dat geld koop je veel mooiere auto's als bijvoorbeeld een 850 t5r
ook kun je voor dat geld een veel zeldzamere 240 kopen. ik zou zeggen laat de auto voor 90 euro taxeren.
ik heb de mijne laats ook laten taxeren ik verschoot ervan dat de mijne al zo veel waard was over de prijs wil ik het niet hebben!
misschien verschiet jij er ook wel van hoeveel je er misschien wel te veel voor hebt betaald.

als je je golf zo verkoopt kun je voor al dat geld zelfs twee keer bart zijn auto kopen haha

gegroet

Fijn, bedankt voor deze post, heb ik echt veel aan!!
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  hulp bij aankoop XC90 2.5T XCTim 0 1.026 17 March 2023, 16:32
Laatste bericht: XCTim
  Aankoop volvo 240 1993 Basovlov 26 23.869 11 January 2018, 17:27
Laatste bericht: Volvo240
  Aankoop 740GL rseelt 7 7.311 7 July 2017, 07:14
Laatste bericht: Dirk342
  Aankoop V70 193 pk turbo lpg g3 1999 hoekk00 6 6.012 12 March 2015, 00:30
Laatste bericht: hoekk00
  Waarop te letten bij aankoop volvo! Marijn Kan Zo Zijn 1 3.189 13 November 2012, 18:50
Laatste bericht: Dopski
  aankoop tip volvoniba 22 13.340 19 May 2012, 10:04
Laatste bericht: Yellow240
  Overstap Saab naar Volvo, eerste adviezen voor aankoop 240 Jed 3 3.730 29 April 2011, 14:10
Laatste bericht: Bazis
  Volvo 240 aankoop advies witlof 11 12.065 22 April 2011, 13:49
Laatste bericht: witlof
  Vraag over aankoop 244 GL Automaat (dringend) joahim132 45 22.020 28 March 2011, 14:34
Laatste bericht: joahim132
  Tips voor aankoop van super polar uit 1991? Jaccie 11 7.969 5 March 2011, 21:44
Laatste bericht: volvorider2

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)