10 May 2009, 22:08
Ik denk dat we de zelfde plaat voor onze kop hebben ja

[245 DL bj. feb 1980] schade: wat was ÃÂe waard en hoe nu verder ?
|
10 May 2009, 22:08
Ik denk dat we de zelfde plaat voor onze kop hebben ja
![]()
16 May 2009, 12:31
Martje is het nog goed gekomen met je verzekering?
16 May 2009, 15:17
Met deze komt het in ieder geval niet meer goed ;D
Dat die achterruiten nog heel zijn... ??? ![]() ![]() Ik zou die gezichten bij de richtbank wel eens willen zien ![]()
Volvo 142S - 1973
Felix
16 May 2009, 16:22
ben benieuwd hoe bij een moderne auto de achterkant er uit had gezien ;D ;D ;D
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83 V70 t-5 ' 99
16 May 2009, 16:50
Wel "leuk" om te zien dat de wielranden een belangrijk gedeelte zijn van de carrosserie.
16 May 2009, 19:07
DopdeDouwer schreef:Martje is het nog goed gekomen met je verzekering? tegenpatij heeft nog niet gereageerd op ons schadeformulier en aansprakelijkheid stellen. Auto staat dus nog voor de deur. Iemand nog een goed advies hoe de auto bij de garage te krijgen zonder bekeuring? Hij rijdt wel, maar de verlichting is natuurlijk niet ok en misschien scherpe delen. Ik dacht zelf aan slepen. Geloof niet dat de delen scherper zijn dan de hoek van een aanhangertje.
16 May 2009, 19:17
De auto slepen of ermee rijden maakt weinig verschil. Een gesleept voertuig moet ook verzekerd en technisch in orde zijn.
Als het niet ver is naar de garage zou ik zelf de auto ernaar toe rijden met iemand anders voorop rijdend in een auto.
16 May 2009, 19:52
ik had het idee dat een gesleept voertuig alleen achterlichten hoeft te hebben.
Als ik gewoon ga rijden, heb ik geen richtingaanwijzer en licht aan linkerzijde. Er zijn hier in Lisse wel schadebedrijven, maar die hebben geen kennis van de dagwaarde van onze oldtimer. In Leimuiden (20km) zit een vakgarage die deze kennis wel heeft; hij verkoopt namelijk ook oldtimers.
24 June 2009, 22:47
Ondertussen is het alweer bijna 3 weken geleden dat de expert is geweest.
Van de verzekering blijft het angstig stil. Ik heb een brief naar de verzekering gestuurd met extra gemaakte kosten zoals vervangend vervoer, schade expert, sleepkosten en de wettelijke rente. Aangezien de wettelijke rente verschuldigd is vanaf het moment van aanrijding tot uitkering totale schadebedrag, snap ik niet waarom het zo lang duurt. Wordt vervolgd dus. |
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|