31 January 2009, 12:59
Ziet er weer goed uit!!
Klinkt zeker ook een stuk beter??
welke maat luidsprekers
|
31 January 2009, 12:59
Ziet er weer goed uit!!
31 January 2009, 14:46
die pioneer enclosure waar jij het over hebt heeft een adviesprijs van ââ¬299,- en mijn collega heeft er toevallig net eentje voor ââ¬229 op de kop weten te tikken bij MediaMarkt. Stuntopruiming! Soms kun je ook daar met de neus in de boter vallen. Hij heeft m voor zn boot gekocht.
Mooi gemaakt die speakers achter! Ga ik ooit ook zo doen. Je kan t skai ook wel verkrijgen en dan over dat hout heen trekken. Is het weer zoals vroeger en als nieuw! "Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
2 February 2009, 01:33
Ik heb zelf deBlaupunkt THb 200A ,deze sub is ook zeer plat.
Staat vanaf 160 euro te koop op internet.
Helaas geen Volvo meer..
2 February 2009, 09:02
bartman schreef:Ik heb zelf deBlaupunkt THb 200A ,deze sub is ook zeer plat. Mooi compact ding, past volgens mij wel onder een passagiersstoel? ![]() ![]()
2 February 2009, 14:46
Helaas past ie niet onder mijn passagiersstoel, misschien is dit per bouwjaar anders? (1979)
Ik heb 'm onder het dashboard kastje tegen het schutbord aan gelegd.
Helaas geen Volvo meer..
15 February 2009, 17:10
bartman schreef:Helaas past ie niet onder mijn passagiersstoel, misschien is dit per bouwjaar anders? (1979) Beetje goeie ervaringen ermee? Begin nu namelijk toch wel wat laag te missen,... zit serieus aan de TS-WX77A van Pioneer te denken,... ![]() ![]() |
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|