Topics: 73
Dacht toch dat ik na het plaatsen van een gereviseerde startmotor plus dynamo wel even goed zat ;D niet dus....

Ik heb sinds gisteren een probleempje. Out of the blue geen pinkers meer, wel alarmlichten.
Las dat het relais achter de middenconsole zit en vroeg me af hoe deze eenvoudig te bereiken is ??
Groeten en bedankt Jos
245 1993
Topics: 42
twee boutjes links en rechts losschroeven, dan de twee draaidingen onder kwartslag draaien, aan weerszijden kappen eraf, onder, net achter je pook zitten nog twee parkers, die ook los, en je kunt je hele middenconcole er zo uit halen.
maar voordat je dit doet, heb je je zekeringen getest?, en zat dit relais niet bij de linker A stijl, bij de voeten van de bestuurder???
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Topics: 176
Check:
Topic: knipperlicht defect volvo 240 estate
Maar eh, out of the blue geen pinkers meer nadat je startmotor dynamo hebt vervangen, dan moet er ergens een draadje losgegaan zijn?
Topics: 107
Eigenlijk hoeft de hele middenconsole niet eens los.
Als je het zijkapje links van de middenconsole loshaalt zie je het relais met een klemmetje vastzitten aan de rand van de middenconsole (bij het gele pijltje op de foto.
Als je knipperlichtrelais defect is dan zou de gordelverklikker ook niet moeten werken volgens mij.
Topics: 73
pinkers doen het weer. relais gewisseld. dank jullie wel. weer wat geleerd Dank jullie wel
245 1993
Topics: 107
PP! schreef:en zat dit relais niet bij de linker A stijl, bij de voeten van de bestuurder???
Daar zit het intervalrelais van de ruitewissers