20 May 2008, 20:00
Nadat ik wat problemen met de achterlichten had opgelost deed mn kilometer teller het opeens niet meer. Ik was al bang dat ik door mn geklooi aan de achterlichten wat had stukgemaakt, maar dat kan helemaal niet omdat het een teller met een kabel is. Vandaag even mn klokkenwinkel eruit gehaald, want ja, wie weet heb ik de kabel na het vervangen van het dashboard niet goed terug geplaatst....
De kabel zat nog op zn plek, maar toen ik de klok los had gekoppeld bleek dat de kabel zelf was gebroken. Tijd voor een nieuwe dus.
Ik heb net al even gezocht op internet bij Nordicar, Estateservices, en Scandcar, maar geen van allen hebben de kabel te koop. Kan ik de kabel gewoon bij de dealer bestellen, of moet ik op snor naar een tweedehands? (hoop het niet) Is het vervangen van de kabel een beetje makkelijk? Ik ben er namelijk nog niet achter hoe die aangesloten zit op de versnellingsbak. Het gaat om een kabel van een 81er volvo 244 met B23a motor en M46 versnellingsbak.
De kabel zat nog op zn plek, maar toen ik de klok los had gekoppeld bleek dat de kabel zelf was gebroken. Tijd voor een nieuwe dus.Ik heb net al even gezocht op internet bij Nordicar, Estateservices, en Scandcar, maar geen van allen hebben de kabel te koop. Kan ik de kabel gewoon bij de dealer bestellen, of moet ik op snor naar een tweedehands? (hoop het niet) Is het vervangen van de kabel een beetje makkelijk? Ik ben er namelijk nog niet achter hoe die aangesloten zit op de versnellingsbak. Het gaat om een kabel van een 81er volvo 244 met B23a motor en M46 versnellingsbak.