Topics: 17
Citaat:Een SP hoort Fornax lichtmetalen velgen(honingraat model
Albert, volgens mij zijn de originele SP velgen van het type Scorpius( honingraat type).
Dat meldt de verkoper ook in zijn advertientie, maar dan voor de zomerbanden.
Frans z'n Volvo's: Volvo Amazon Kombi P221, B18A+ overdrive 1965, Volvo XC70, Titanium 2016,USA import
Citaat:Ik heb de eigenaar een mailtje gestuurd met de vraag of er een sluitende onderhouds/kilometerhistorie bekend is Ticcie.
Zojuist een mailtje onvangen van de (inmiddels ex-) eigenaar dat de marktplaatsauto al verkocht is....
Dat is dan weer jammer, want dan denk je de komende tijd dat je je een buitenkansje hebt laten ontglippen (tenminste, dat denk ik altijd).
Maar niet getreurd: er komen er genoeg langs!
Topics: 25
Frans245 schreef:Citaat:Een SP hoort Fornax lichtmetalen velgen(honingraat model
Albert, volgens mij zijn de originele SP velgen van het type Scorpius( honingraat type).
Dat meldt de verkoper ook in zijn advertientie, maar dan voor de zomerbanden.
ik was iets te snel met mijn reactie,
ja ik bedoelde uiteraard de Scorpius-velgen en niet de fornax
jammer dat hij al verkocht is maar dat zie je wel vaker met geode 240's die voor een goede prijs te koop staan,ergo niet mailen maar bellen en afspraak maken als je echt iets zoekt en denkt te vinden.
Het is ook erg vlot gegaan.
Ben inderdaad vaak te afwachtend en ga mailen i.p.v. bellen.
Rhino schreef:Het is ook erg vlot gegaan.
Ben inderdaad vaak te afwachtend en ga mailen i.p.v. bellen.
Ik hoor dat vaker,geeft niets daar leer je ook weer van.
Voor mij zelf geldt als ik iets zoek en ergens te koop zie staan dan bel ik direct om te zorgen dat ik er snel bij ben.
Als het persÃ
een superpolar moet zijn maar niet al te veel mag kosten:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDe...geNumber=1
Wel nog ff zelf invoeren,kost ongeveer â¬700,-
mooie wagen voor ein tolles preis (sondernangebot?)
Alleen wel even ruim 700 kilometer richtung Bodensee fahren om een kijkje te nemen.
Het hoeft overigens niet persà een superpolar te zijn en ik heb denk ik wel een redelijk budget.
Ik vind alleen de prijsverschillen in het aanbod zo groot. (is in de voorgaande berichten al besproken)
Vandaar dat ik hier gisteren een (goedkopere) markplaatswagen showde om even de reacties te peilen.
Als die wagen echt aan de twee ton zit dan is het wel interressant om na de wintersport eens hier langs te rijden.
Topics: 52
volvo200liefhebber schreef:Zoals iedereen kan zien zijn de deurgrepen zwart,dat hoort ook zo maar dan horen de achterklepscharnieren en de dakrozetten(kapjes achterop het dak naast de scharnieren)dat ook te zijn,bij deze auto zijn ze van chroom.
Die dakrozetjes zijn trouwens wel altijd verchroomd. En bij mij staat er ook geen Polar meer op, maar dat was mijn eigen keuze. Dus dat zegt ook weinig.
Mijn Polar heeft wÃl zwarte rozetten erop zitten ???