14 July 2007, 15:33
Zijn we nu lekker op vakantie in Zweden, begint m'n 245 kuren te vertonen...bij de Volvo in Mora hebben ze de uitlaat achter de kat. al moetn lassen (ging net, en zou d'r Nederland mee moeten kunnen halen)....Dringend advies om de kat. te vervangen, dan komt meteen 't spruitstuk d'r ook bij, want dat had m'n garagist al geroepen.
Gaat dat ding ook nog eens 5 liter koelvloeistof op 1000 km verbruiken.....ontdek ik vanochtend dat er vrijwel zeker koelvloeistof in m'n olie zit...
En dan moest ik ook nog m'n zitting van de bestuudersstoel vervangen.
:'(
Wat is nu wijsheid: hier lekker een echte Zweed kopen en deze in z'n thuisland begraven? Of zouden al die kosten nog opwegen tegen de aanschaf van een 'nieuwe' 245....
Ik vrees dat we met een Zweeds kenteken thuis gaan komen, maar misschien weet iemand raad (m.n wat gaat 't kosten......)
We zijn nu nog twee weken in Zweden. Ik lees 't forum hier uit. Heb je goed advies, mail maar naar fambrouwer@zonnet.nl (die lees ik iedere dag uit)
Heda, Jorgen Brouwer
Gaat dat ding ook nog eens 5 liter koelvloeistof op 1000 km verbruiken.....ontdek ik vanochtend dat er vrijwel zeker koelvloeistof in m'n olie zit...
En dan moest ik ook nog m'n zitting van de bestuudersstoel vervangen.
:'(
Wat is nu wijsheid: hier lekker een echte Zweed kopen en deze in z'n thuisland begraven? Of zouden al die kosten nog opwegen tegen de aanschaf van een 'nieuwe' 245....
Ik vrees dat we met een Zweeds kenteken thuis gaan komen, maar misschien weet iemand raad (m.n wat gaat 't kosten......)
We zijn nu nog twee weken in Zweden. Ik lees 't forum hier uit. Heb je goed advies, mail maar naar fambrouwer@zonnet.nl (die lees ik iedere dag uit)
Heda, Jorgen Brouwer
Volvo 245 B230F 1989
Volvo BM L90 1988
Volvo BM L90 1988