10 July 2007, 21:48
Ik heb inderdaad een GT klokkenwinkeltje in een '83-er turbo gezet. Daar had ik een heel topic over gemaakt.
Staar je niet te blind op de kleuren, die kloppen nu eenmaal niet altijd met de schema's. Paar weken terug een V70 hier gehad die in dezelfde maand (!) als de mijne uit de fabriek was komen rollen, maar ook hier veel verschil in kleuren. De uitvoering was vrijwel identiek, de kabelboom is dat dus niet altijd. Vaak helpt het een schema te achterhalen van een jaartje ouder of jonger.
Ik heb de klokkenwinkels 'reverse geenigineerd'. Dwz dat ik ieder lampje en metertje ben nagelopen en op basis daarvan heb gekeken welke pin in de stekker het was.
Suc6!
Gr
Staar je niet te blind op de kleuren, die kloppen nu eenmaal niet altijd met de schema's. Paar weken terug een V70 hier gehad die in dezelfde maand (!) als de mijne uit de fabriek was komen rollen, maar ook hier veel verschil in kleuren. De uitvoering was vrijwel identiek, de kabelboom is dat dus niet altijd. Vaak helpt het een schema te achterhalen van een jaartje ouder of jonger.
Ik heb de klokkenwinkels 'reverse geenigineerd'. Dwz dat ik ieder lampje en metertje ben nagelopen en op basis daarvan heb gekeken welke pin in de stekker het was.
Suc6!
Gr
Volvo V70 T5 '97<br />304 ponnies, 487 koppeltjes, 371 megameter

