Berichten: 137
Topics: 14
Lid sinds: Mar 2005
Ik heb zeer goede ervaringen met estateservices in Obdam. Heb er nu dan ook de 940 LPT/LPI vandaan gehaald.
Volvo 245 GL estate 613.000 and stopt counting (and owning)<br />Volvo 945 2.3 I.C. (LPT/LPI) 269000 and started counting
Berichten: 122
Topics: 19
Lid sinds: Dec 2006
mfellman schreef:Ik heb zeer goede ervaringen met estateservices in Obdam. Heb er nu dan ook de 940 LPT/LPI vandaan gehaald.
ZÃ ker weten! Ook prijs/ kwaliteitsniveau vind ik zeer goed bij http://www.estateservice.nl.
Niets is zeker, zelfs dat niet
estateservices Obdam: aardige kerel (Ronald) die absoluut z'n woord houdt en niet te duur is. Levert ook on-line onderdelen, snel en origineel of niet origineel (wat je wenst). Geen echte specialist, maar meer een all-rounder: prima voor onderhoud en de meeste reparaties, niet voor restauraties;
Nordicar Heerhugowaard: had ik heel goed gevoel bij, maar ben nu te vaak met de verkeerde onderdelen naar huis gestuurd. Hebben wel een enorm magazijn en veel kennis (vooral Amazon). Goeie onderdelen, veel origineel spul, maar ook wel imitatie. Aardige werkplaats, kunnen ook aardig restaureren.
Visser&Visser Leusden: goed alternatief voor de volvo dealer: bijna-volvodealer met lagere prijzen voor de uren en voldoende kunde. Goeie receptionist en kunidge werkplaatschef. Verkopen in principe geen onderdelen.
Staal sloperij Noordhorn: hele aardige kerel met HEEEL veel volvokennis en veel volvo onderdelen.
Berichten: 177
Topics: 20
Lid sinds: Nov 2005
Super ervaringen:
Slubo Doetinchem. Sinds vorig jaar met de 244GL van mijn moeder daar een aantal keren geweest en zowiezo voor onderdelen voor mijn eigen 245GL die daar in de buurt slaapt. De auto wilde na aankoop bijzonder slecht lopen, aantal garages gezien, toen bij Slubo opgelost voor de prijs van 1 carburateur pakking.
Bijzonder relaxte mensen, ook op zaterdag middag met voor-triangels waar de bussen niet uit willen. Dit kostte twee uur, een gratis lasbeurt voor een van de triangels en flink wat koffie, meer niet.
Moet zeggen dat de inbouw van de gasinstallatie in de 244 bijzonder netjes is gedaan!!
Goeie ervaringen:
Sito Enschede. Niet heel veel ervaring mee, maar qua vriendelijkheid en servicegerichtheid prima!
Schampers Helmond. 245 daar gekocht. Toen we kwamen kijken is hij (Roger) nog met ons op zaterdag middag 4 uur naar Lieshout gereden om de auto te bekijken. Uiteindelijk gekocht met een bak onderdelen en twee geleende Garage kentekenplaten voor een bijzonder schappelijk prijsje...
Schmidt Gemert. Een paar keer geweest voor onderdelen, niet de goedkoopste maar wel prima service en aardige lui.
164 73 285000+; (164 '74 340000km+ in memoriam  245GL '80 420000+km (Still under severe construction)
Berichten: 65
Topics: 34
Lid sinds: Jan 2006
Ga altijd naar Vespa amazon service in Delft. Altijd vriendelijk geholpen, veel kennis, vakkundig onderhoud, altijd garantie en laag uurloon.
Heb mijn 240 overigens bij Karels Volvo service in Nieuwe Tonge gekocht, een jaar of 4 geleden. Was daar altijd in onderhoud geweest (documentatie aanwezig), nette prijs, nieuwe banden, nieuwe verdamper, nieuwe distributieriem, nieuwe achterlichten etc etc allemaal inbegrepen toen ik dat wilde. Was probleem met de verdamper waardoor die later nog een week terug moest, kreeg ter vervanging zolang een v40 (oke, geen Ãchte volvo, maar toch aardig) mee.
240 GL Estate LPG 1991
Berichten: 3.840
Topics: 107
Lid sinds: Feb 2007
JoostV6 schreef:Sito classics heb ik gemengde gevoelens bij, maar sinds Tom het alleen doet kom ik er weer wat vaker.
Eigenaar Tom rijd zelf ook met 264, en heeft ook veel prv kennis.
Niet zo'n frisse vent die Tom, althans als je de tekst op de website moet geloven :o
http://www.sitoclassics.nl/
Berichten: 1.724
Topics: 47
Lid sinds: Dec 2006
jos245 schreef:JoostV6 schreef:Sito classics heb ik gemengde gevoelens bij, maar sinds Tom het alleen doet kom ik er weer wat vaker.
Eigenaar Tom rijd zelf ook met 264, en heeft ook veel prv kennis.
Niet zo'n frisse vent die Tom, althans als je de tekst op de website moet geloven :o
http://www.sitoclassics.nl/
Inderdaad geen fris verhaal.
Zou me toch eens bedenken of ik daar zaken mee ging doen....
Als je je zakenpartner zo benadeelt, hoe ga je dan met klanten om?
En zelfs als het verhaal niet zou kloppen, waarom dan toch al die 'rook'..... ???
Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005
Berichten: 231
Topics: 30
Lid sinds: Dec 2005
Beetje laffe actie van Sicco
Ben blij dat tom het nu alleen doen, voor mooie praatjes moet je idd naar Sicco.
Voor vakkennis, goedkope gebruikte onderelen en een grote voorraad nieuwe en imitatie onderelen moet je bij Tom zijn.
Spuiten doen ze niet zelf, maar het lassen, plaatwerken kunnen ze echt super goed, vorige maand nog even wezen kijken bij de p1800es die ze aan het restaureren zijn.
Ben nu zelf bezig een b280e in mijn 264 te bouwen, voor vragen en hulp kun je altijd terecht. En als ze het zelf niet kunnen, hebben ze meestal wel een naam of adrs van iemand die het wel kan.
Groet,
Joost V6
In het verleden behaalde snelheden bieden geen voldoening voor de toekomst
Berichten: 417
Topics: 15
Lid sinds: Mar 2005
BartJu schreef:Inderdaad geen fris verhaal.
Zou me toch eens bedenken of ik daar zaken mee ging doen....
Als je je zakenpartner zo benadeelt, hoe ga je dan met klanten om?
En zelfs als het verhaal niet zou kloppen, waarom dan toch al die 'rook'..... ???
Wat ik raar vind aan dit verhaal is dit: Blijkbaar stamt de onenigheid uit begin dit jaar. Tot recent is de site gewoon onderhouden (door Sicco?). Maar ineens staat er dit. Dat klinkt meer als een domme wraakactie na stomme ruzie over een paar knaken en/of gedeukte ego's.
Ik ben wel eens bij Sicco geweest. Dat klonk allemaal goed. In februari (dus na de spitsing) bij Tom geweest en dat klonk ook goed. Hopelijk gaat dit bedrijf (onder welke naam dan ook) niet naar de klote door zo'n verschil van inzicht.
Gegroet,
Erik
Na 11 jaar nu zonder Volvo
|