Topics: 74
Geachte mensen en volvoisten,
Een tijdje terug meen ik dat iemand het had over een armsteun van de achterbank inbouwen tussen de voorstoelen als armsteun. Nu heb ik toevallig een achterbank armsteun over en nu vroeg ik me af hoe je dat spulletje dan tussen de voorstoelen vast zet. Iemand?
Gr LJ
Topics: 12
montagekit
45 1993,v70 awd 97
Topics: 38
twee metalen stripjes die je aan de zijkant van je handremconsole vastzet? Eventueel een derde stripje aan de achterkant om het duiken van je armsteun tegen te gaan
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Topics: 74
Ik moet zeggen dat het ding eigenlijk net iets te breed is om tussen de twee voorstoelen te passen. Het gaat wel, maar lijkt me voor de stoelen zelf niet zo heel verschrikkelijk fijn. Iemand fotoôs van die het hetzelfde heeft zitten?
ik heb het ook zo gemaakt: met een metalen strip vanuit het frame van de bestuurdersstoel (daar zit al een gat voor een orig. armsteun)
Gaat redelijk, maar blijft een beetje speling op zitten en je kunt niet teveel kracht op zetten. Beter is wellicht een frame rondom de handremconsole. Foto kun je ergens vinden op het andere forum geloof ik, kan hem niet meer vinden.....