Topics: 256
Ik weet dat Bram van plan was deze onderbeugels te laten maken, ik weet niet of dat nog steeds zo is (kan je ff navragen Albert?)
Maar anders ga ik er een paar laten maken door een buurman. Wie heeft eventueel nog meer interesse in zo'n ding?
Het gaat dus om de beugel die als steun fungeert voor de armsteun tussen de voorstoelen, de originele Volvosteun. Hij zit dus 'verstopt' in het handremkastje. Vaak wordt bij slopers vergeten deze steun ook te demonteren, vandaar dat er dus regelmatig mensen wel zo'n armsteun hebben maar niet een beugel (zoals ik dus).
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Topics: 54
Heb je een voorbeeld dan Henqui , of heb je een idee hoe het worden moet.
Met een voorbeeld beugeltje kun je wel een fabriekslijntje opzetten
Geen 940 LPT 1996
en geen onderdelen meer........
Ja mijn zus heeft er eentje in haar 244 zitten die ik nog ff moet kapen :-)
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Topics: 3
Je kunt 'm beter gelijk aan je stoel maken. De bout van de armsteun steek je door het gat van je stoelleuning te hoogte van de spanknop links. Bekleding van je rugleuning onder even voorzichtig los maken en later met ti-raps weer vastmaken.
Topics: 20
henqui schreef:Ik weet dat Bram van plan was deze onderbeugels te laten maken, ik weet niet of dat nog steeds zo is (kan je ff navragen Albert?)
Maar anders ga ik er een paar laten maken door een buurman. Wie heeft eventueel nog meer interesse in zo'n ding?
Het gaat dus om de beugel die als steun fungeert voor de armsteun tussen de voorstoelen, de originele Volvosteun. Hij zit dus 'verstopt' in het handremkastje. Vaak wordt bij slopers vergeten deze steun ook te demonteren, vandaar dat er dus regelmatig mensen wel zo'n armsteun hebben maar niet een beugel (zoals ik dus).
Zet mij maar op de lijst. Als de prijs niet te gek wordt natuurlijk!
Heeft je buurman al een idee wat hij ervoor wil hebben?
Jaap van der Sluis schreef:Je kunt 'm beter gelijk aan je stoel maken. De bout van de armsteun steek je door het gat van je stoelleuning te hoogte van de spanknop links. Bekleding van je rugleuning onder even voorzichtig los maken en later met ti-raps weer vastmaken.
ik denk dat jij een ander type steun voor ogen hebt. Degene die ik bedoel rust op het handremkastje.
favroom schreef:Heeft je buurman al een idee wat hij ervoor wil hebben?
Dat kan ik hem pas vragen als hij het voorbeeld heeft gezien.
Topics: 10
henqui schreef:favroom schreef:Heeft je buurman al een idee wat hij ervoor wil hebben?
Dat kan ik hem pas vragen als hij het voorbeeld heeft gezien.
Vergeet niet, als je hem op de originele bevestiging van de gordelbevestiging wilt monteren, dan ook andere bevestigingsbouten hiervoor te nemen, die zijn net een MM langer namelijk, kwamen we (nadat na een half uur ploeteren Bram ons hierop attent maakte (lache wâ).
Je krijgt ze dan dus echt niet vast met de originele bouten!
244 GL D6 aut. 1981 ,
![[Afbeelding: img00121d.jpg]](http://img34.imageshack.us/img34/9238/img00121d.jpg)
en de Smurfette (GL Automatic) uit 78
Topics: 25
henqui schreef:Ik weet dat Bram van plan was deze onderbeugels te laten maken, ik weet niet of dat nog steeds zo is (kan je ff navragen Albert?)
Aangezien wij nog geen echte belangstelling hebben gehad zijn wij er nog niet mee verder gegaan.
Ons idee is om de complete beugelset te laten reproduceren inclusief zwart poedercoaten.,en als armsteun NIEUWE 740 armsteunen(bijna identiek qua model,wij hebben de laatste partij hiervan) monteren.
Zo heb je een complete armsteun die kant en klaar is voor montage in een 240.
Maar wij kunnen ook de onderbeugels laten namaken bij genoeg animo.
Laat maar weten wie interesse heeft :
Topics: 22
Ik! Zei de gek, maar de steun maak ik zelf wel. ;D
Dus wat kost die 740 armsteun ???
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.