3 November 2021, 22:06
Na de 240 super polar van 92’ het opknappen van een Amazon combi uit 68’ het als daily gebruiken van een v50 2.4 is het wederom Volvo tijd ! Ben van de zomer naar Limburg gefietst om een 240 (245) uit 84 op te halen en deze auto wil ik wat meer de huidige tijd in trekken door er een b230fk met m90 bak in te bouwen in combinatie met bilstein b6 rondom met lesjofirs verlaging en dikkere stabi’s.
De donor 940 staat inmiddels klaar en als de bouwvakkers mijn schuur niet meer nodig hebben dan gaat het blok eruit.
In de 3 maanden dat ik er toch niet mee mag rijden hoop ik de b230 in te kunnen bouwen en daar is dan al de eerste vraag, past de huidige 4 bak met overdrive daar zo achter ? Er zullen er vast meerdere vragen volgen maar ik heb er zin in !
Groet Ewald
De donor 940 staat inmiddels klaar en als de bouwvakkers mijn schuur niet meer nodig hebben dan gaat het blok eruit.
In de 3 maanden dat ik er toch niet mee mag rijden hoop ik de b230 in te kunnen bouwen en daar is dan al de eerste vraag, past de huidige 4 bak met overdrive daar zo achter ? Er zullen er vast meerdere vragen volgen maar ik heb er zin in !
Groet Ewald