Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dynamo vraag
#1
Mijn dynamo heeft het begeven. (245 sp 91 b200f) de huidige heeft een output van 80 ampère terwijl ik een andere heb van 55 ampère . Kan ik deze in de plaats van de 80 ampère installeren ?
Antwoord
#2
Superpolar heeft  een hoop stroomverbruikende opties  dus 55 Amp is wel wat weinig
Antwoord
#3
Ja nou ja, die opties gebruik je vast niet allemaal tegelijk. Dus als je even niks anders hebt kan je er gerust een 55 A inzetten (als die op dezelfde plek etc past).

ALs je dan merkt dat het laadstroomlampje gaat branden als je de koplampen, aanjager, achterruitverwarming, alle ruitenwissers en de radio aanhebt kan je altijd nog op zoek naar een grotere.
Volvo 940 1997  Volvo 144 1969
Antwoord


Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Vervangen koolborstels Bosch dynamo guido2 5 3.662 22 December 2020, 21:46
Laatste bericht: guido2
  Metertje vraag Rob 4 4.761 1 April 2020, 21:17
Laatste bericht: BartJu
  Slechte accu of slechte dynamo: Hoe te bepalen? hardboard 3 6.053 20 May 2017, 14:55
Laatste bericht: Jerry
  Dynamo symptomen Grey240Polar 7 11.615 24 January 2017, 10:44
Laatste bericht: jos245
  Dynamo kapot? Joost Zuidam 36 31.789 12 October 2016, 18:09
Laatste bericht: Joost Zuidam
  ECU volvo 940 vraag jehannes 3 4.745 10 August 2016, 22:05
Laatste bericht: jehannes
  Dynamo vraagje Jerry 5 6.417 21 July 2016, 13:58
Laatste bericht: Jerry
  dynamo van een volvo 164 1974 kees58 2 4.012 25 January 2016, 17:34
Laatste bericht: kees58
  Dynamo aansluiten Nicolaas H 9 10.112 23 January 2016, 18:53
Laatste bericht: Nicolaas H
  storing vraag doorbrandende zekering en haperende dynamo jens 7 9.491 27 November 2015, 18:20
Laatste bericht: jens

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)