7 December 2016, 17:01
Die met 50 erop, die gaat naar het startrelais.
Heb je nog geprobeerd of ie in D ook auto-start?
Heb je nog geprobeerd of ie in D ook auto-start?
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
|
245 start zonder sleutel
|
|
7 December 2016, 17:01
Die met 50 erop, die gaat naar het startrelais.
Heb je nog geprobeerd of ie in D ook auto-start?
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
7 December 2016, 17:04
![]() Niets gebroken of met veel speling Verstuurd vanaf mijn HTC One M8s met Tapatalk
Volvo 245 DL 1976 Cali import
7 December 2016, 17:11
![]() ![]() Wel ingesloten deel in het metalen deel,maar dat ka geen kwaad denk ik. Is vermoedelijk voor de sleutelstand te waarborgen (?) Iemand nog troubleshoot ideeën? Verstuurd vanaf mijn HTC One M8s met Tapatalk
Volvo 245 DL 1976 Cali import
7 December 2016, 17:18
In d starten deed hij afgelopen week niet iig, vrouw had de auto meegenomen en niet in p weggezet, toen ik de sleutels omdraaide deed hij niets.
Verstuurd vanaf mijn HTC One M8s met Tapatalk
Volvo 245 DL 1976 Cali import
7 December 2016, 17:25
Merk trouwens aan dit bakje dat als je met een schroevendraaier ronddraait de startstand niet terug schiet richting contact aan. Kan dat iets betekenen?
Verstuurd vanaf mijn HTC One M8s met Tapatalk
Volvo 245 DL 1976 Cali import
7 December 2016, 17:26
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 7 December 2016, 17:33 door Marc1970.)
Teleurstellend netjes daarbinnen. Zal ook wel aangezien ze hetzelfde ontwerp in 30 jaar niet veranderd hebben. Die losse brokjes, niet te achterhalen?
Dat de startblokkering in de pook werkt is ook weer meegenomen. Dan toch maar downstream verder, daar zit eigenlijk alleen nog een service-startingang ter hoogte vd oliepeilstok (weinig kans), een willekeurige plus draad die supertoevallig contact maakt met 50 draad, en het startrelais zelf. Kijk eens hoe de aansluitingen op het startrelais eruit zien. Ik gok dat de van III naar II veer in het sleuteldeel zit.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
7 December 2016, 17:34
Een van die opstaande contactpunten is wel erg kort alsof-ie afgebroken is, is dat niet toevallig het contact naar pin 50?
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
7 December 2016, 18:05
![]() ![]() ![]() ![]() Boven naar beneden 50& X, P en R Verstuurd vanaf mijn HTC One M8s met Tapatalk
Volvo 245 DL 1976 Cali import
7 December 2016, 18:06
P en R zijn korte modellen, niet gebroken
Verstuurd vanaf mijn HTC One M8s met Tapatalk
Volvo 245 DL 1976 Cali import
7 December 2016, 18:45
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 7 December 2016, 18:48 door Marc1970.)
OK dan weet ik werkelijk niks meer op of aan te merken op het draaiend deel van deze contactslot-constructie. Toch vreemd dat de 'sleutel in contact' pin er iets mee te maken heeft. Dat is die lange stift middenin neem ik aan?
Kan die op wat voor manier dan ook contact bewerkstelligen tussen een van de 30 pinnen (dat is directe + van de accu) en de 50 pin?
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
|
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|