Berichten: 969
Topics: 18
Lid sinds: Jul 2010
Berichten: 969
Topics: 18
Lid sinds: Jul 2010
SFRC schreef:Nog steeds blij met het enthousiasme waarmee de Volvo nu van richting verandert. Het zet moment van de 245 is veel korter waarbij kort-op-elkaar liggende stuurbewegingen veel effectiever worden opgevolgd. Ik zie er nu al naar uit om te proberen hoeveel beter de 245 straks in heuvelachtig gebied met kronkelwegen gaat rijden. Niet zoals de Alfa, laat staan de MGB, maar zeker en vast een stuk beter.
De 123 ignition heb ik nu op 12,5 graden staan maar ik ben van stand 'B' naar stand 'C' gegaan. Beide bedoeld voor LPG wagens maar voor andere ontstekingen. Iets meer souplesse onderin het toerengebied en net wat makkelijker starten. Dit lijkt tot nu toe de beste stand te zijn. Het is moeilijk om de curves in te schatten. Het lijkt erop dat de voorontstekingscurve in 'C' minder ver uit elkaar ligt dan bij 'B'.
Ontsteking 1 graadje terug gezet naar 11,5. Start iets moeilijker maar pakt verder beter op.
Berichten: 969
Topics: 18
Lid sinds: Jul 2010
Push man, push!
Berichten: 969
Topics: 18
Lid sinds: Jul 2010
Berichten: 1.304
Topics: 54
Lid sinds: Apr 2007
Berichten: 9.907
Topics: 84
Lid sinds: Apr 2006
Wat een schatje. De BMW 503 van The last run, die zie ik ineens voor me.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
Berichten: 969
Topics: 18
Lid sinds: Jul 2010
Die moest ik echt ff opzoeken Marc. Geweldige film!
Paar kleine aanpassingen aan het model van deze McLaren P1. "Daytona look-a-like" stoelen, kentekenplaten, carbon achter spoiler, klassieke McLaren badges..
Berichten: 969
Topics: 18
Lid sinds: Jul 2010
Berichten: 969
Topics: 18
Lid sinds: Jul 2010
Paar kleine aanpassingen aan deze Porsche 991 GT3 RS.
Matzwarte velgen, gele remklauwen, GT3 RS script op de deuren, zwart interieur.
Berichten: 969
Topics: 18
Lid sinds: Jul 2010