De klemmetjes konden niet in de epoxy, maar zijn in de ML-wax gezet, daarna heeft hij alles nog eens afgekit.
Ben zo blij als een kind

Zie hier het resultaat van de paravan plaat!!
En hier van de achterklep! (binnenzijde is wel gespoten maar heb ik niet strak laten maken om de kosten enigszins te drukken).
Hier zijn we zelf weer het rubber erin drukken. Let op de roestvrije velsnaad rechts
En gisteren de deur RA zelf bijgespoten (die ik onlangs roestvrij had gemaakt en al voorbehandeld had).
Ik ben redelijk tevreden over het resultaat. Het is niet top, maar de huidige deur was volledig doorgerot.
Vanmiddag even de overtollige spuitnevel wegpoetsen met commandant 5, de ruit omwisselen en de deur omwisselen.
En verder:
- haal ik zo even een oude stabilisatorstang-link op bij Gideon. LV brak gisteren om 18.10 uur af en ik had voor 18.00 uur moeten bestellen om ze vandaag binnen te krijgen. Uiteraard zet ik er gelijk 2 nieuwe in.
- ga ik zo even RVS plaatschroeven en boutjes halen bij mijn favo winkel: de Hoza (whiiiee :tongue

voor de spatschermen/wielbakken en montage van de spatlappen en de nieuwe spatlapsteunen die ik laatst bij Nordicar had gescoord.