Topics: 18
Topics: 11
Met alle respect hoor; maar wat hebben deze modelauto's te maken met de volvo hobby/volvolvo?
Ik snap dat je er zelf vol van bent en dat je er een bedrijfje mee hebt, maar is het niet een beetje ver off-topic gaan zo?
Nee, dit is juist gaaf om te zien.
Dat er niet zo vaak een oude Volvo voorbij komt, doet daar niets aan af!
Topics: 289
keter schreef:Nee, dit is juist gaaf om te zien.
Dat er niet zo vaak een oude Volvo voorbij komt, doet daar niets aan af!
..en dat komt weer door de klanten..!
pieterveenstra schreef:Met alle respect hoor; maar wat hebben deze modelauto's te maken met de volvo hobby/volvolvo?
Ik snap dat je er zelf vol van bent en dat je er een bedrijfje mee hebt, maar is het niet een beetje ver off-topic gaan zo?
Het gaat idd enorm ver off-topic. De Volvo van ons blijft maar gaan, elke dag weer. Daar heb ik weinig over te melden.
Als de Volvolvo gemeenschap vindt dat dit te ver gaat dan lees ik dat graag. Ik dacht dat men het ook leuk vond om te zien.
Topics: 38
Noooooo, niet weggaan. Ik zeg hier dan misschien niet zoveel maar vind het wel gewoon leuk om te zien wat je elke keer weer maakt.
Misschien zou je (of een moderator) het topic kunnen splitsen en dan het deel over de miniaturen in een logischer deel van het forum zetten, als het maar niet van het forum verdwijnt.
Topics: 49
Ik vind het persoonlijk serieus mooi om te zien, maar ik kan me voorstellen dat dit officieel onder Off-topic hoort (waar je dan waarschijnlijk nog steeds een grote schare volgers houdt :wink

i.p.v. bij Ik en Mijn Volvo.
Het maakt me niet zoveel uit, let the forumpolice decide
edit: ik bedoel dus ook dat ik graag wil dat je dit wel blijft posten, maar welk subtopic --> dat maakt me niet uit!
Volvo 244 DL - B21A - 1976 ____
Volvo V70 - 2.5 20v - 1998 (daily) ____ Lid van het
Volvo 240-260 Register sinds 2012
Topics: 78
Maarten's modelauto's horen bij het interieur inmiddels. Hij 'vervuilt' er alleen zijn eigen draadje mee. Ik mag ze altijd graag zien, wil je dat niet? Dan sla je dit draadje gewoon over toch? Maar idd... Gooit d'r maar een mening over moddereters...
Grijze 245's. '83 b21et en '92 b230 FK, gewoon, lekker vlot.