Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Geimporteerde Volvo's
geestschrijver schreef:
josweltings schreef:Heeft iemand ervaring met deze man?

Ruuds70 heeft daar zijn Super Polar gekocht.

Graag wil ik vragen aan Ruuds70 wat zijn ervaring is met deze garage. Misschien handiger om dit via de mail te doen.

B.v.d.

Jos.
Antwoord
lj_dekker schreef:En ook goed letten op roest. Wielkasten, hoeken van de deuren en rondom deurscharnieren, achterklep, onderkant auto goed bekijken.

Uit Italie hebben ze sowieso geen roest Big Grin
Als dat wel is deugt er helemaal iets niet :lol:
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
Robbert242DL schreef:
lj_dekker schreef:En ook goed letten op roest. Wielkasten, hoeken van de deuren en rondom deurscharnieren, achterklep, onderkant auto goed bekijken.

Uit Italie hebben ze sowieso geen roest Big Grin
Als dat wel is deugt er helemaal iets niet :lol:

Dus misschien is het wel ff handig om op roest te letten. 'Aannemen' dat een auto niet roest lijkt me toch niet afdoende..
Antwoord
Pierre van Aert schreef:De laatste modellen vanaf '89 (de Estate met gelijmde achterruit) hebben een verzinkte carrosserie, dus nagenoeg geen kans op roest.

sorry !!! Confusedhock:

roest bijna net zo hard hoor die 245 van mij van '90' als mijn turbo van '81'.

maar dat zal wel aan de vorige eig. liggen die verzorgde hem bar slecht. heel veel beschadeging door de lak en zinklaag heen.
Geen 940 LPT 1996
en geen onderdelen meer........
Antwoord
a.huis schreef:
Pierre van Aert schreef:De laatste modellen vanaf '89 (de Estate met gelijmde achterruit) hebben een verzinkte carrosserie, dus nagenoeg geen kans op roest.

sorry !!! Confusedhock:

roest bijna net zo hard hoor die 245 van mij van '90' als mijn turbo van '81'.

maar dat zal wel aan de vorige eig. liggen die verzorgde hem bar slecht. heel veel beschadeging door de lak en zinklaag heen.

En ook ik wil mijn vraagtekens plaatsen bij het 'geheel verzinkt' principe van Volvo. De achterklep van mijn 850 is ook al doorgeroest langs de rand (zijkant), precies zoals mijn beide 240's. Het gaat om een plek van ca. 15 cm en is zeer moeilijk te behandelen. Volgespoten met Tectyl en tzt maar voor een andere klep gaan. :?

Van het weekend een 96'er 850 op bezoek, daar was roestvorming op exact dezelfde plaats zichtbaar. :twisted:

Gr :roll:
Volvo V70 T5 '97<br />304 ponnies, 487 koppeltjes, 371 megameter
Antwoord
lutra schreef:Ja, helaas komt roest ook redelijk wat voor bij de laatste bouwjaren, 2 volvo's gehad uit 92 en allebei roest in de wielkuipranden. Pasgeleden nog een 92-er Sad (2 maal) gezien met een compleet roestgat in de dorpel. Blijf opletten dus, vooral de dorpel bij de achterdeuren (deze even opendoen)

Mijn Volvo ook uit '92 heeft hier totaal geen last van. Dat komt omdat ik bijna wekelijks met de hogedrukspuit de wielkasten van binnen schoon spuit. Dit omdat het achtergebleven zand in de rand het vocht lang vast houdt en daardoor corrosie kan ontstaan.
Antwoord
Heb onlangs een 93er superpolar bij Paashuis gekocht, prima behandeld en eerlijk advies, auto's zijn volkomen roestvrij
Verder natuurlijk bij auto's van deze leeftijd WYSISYG (wat je ziet krijg je)
Volvo 240 super Polar 1993<br />italiaanse import
Antwoord
Jos,

In dit draadje kun je mijn ervaringen met Marco Paashuis lezen.
Los van het gedoe om mijn auto op Belgisch kenteken te krijgen, hetgeen door Marco grandioos is opgepakt! ben ik het eens met Bert Wemmenhove. Je krijgt wat je ziet en Marco doet daar ook niet moelijk over. Je kunt verder veel regelen met die beste man.

http://www.volvolvo.nl/forum/viewtopic.php?t=865

Je zult je echter wel moeten realiseren dat je niet bij een Volvo dealer bent die je fier de volledige historie kan vertellen en dit kan bewijzen a.d.v. km paspoort en/of facturen enzo, maar daar zijn volgens mij dan ook duidelijk de prijzen naar.

Ik heb mijn 240 Super Polar moeten aanbieden bij de belgische autokeuring, en geloof het of niet da's heel wat strenger dan de Nederlandse APK en zelfs nog strenger dan de RDW. De mijne kwam er op wat verlichtingsgezeur goed door. De keurmeester gaf zelfs aan dat em op punten zeer goed was. Ditzelfde hoor ik van garage Auto Savelkoul in Susteren waar ik op dit moment een inspectie en grote beurt laat uitvoeren, naast nog wat perikelen die ik laat verhelpen.

Kortom: Ik ben zeer tevreden over Auto Paashuis en heb een vertrouwd gevoel bij Marco Paashuis.... en het blijft handel, dus doe je voordeel!

Succes
Ruuds70

(zou je nog vragen hebben kun je me ook mailen hoor, maar ik denk dat ik niet meer over Paashuis en mijn Super polar kan vertellen dan dat al op dit forum staat)
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
Antwoord
WYSIWYG

what you see is what you get
Volvo 240 super Polar 1993<br />italiaanse import
Antwoord
ja,precies,nieuwere roesten ook,en ik ben op mijn zoektocht meerdere,wel 5,geimporteerde superpolars met 79000 op de teller tegengekomen,dat vindt ik dan meer dan toeval,of ben ik dan n argwaner
45 1993,v70 awd 97
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Volvo 4 microprocessor. RX-250VQ. Hulp gezocht TenBrick 1 2.050 19 September 2025, 20:18
Laatste bericht: DanielSan
  afsluitdop radiateur volvo 240 2.1 wakka 8 610 23 August 2025, 19:33
Laatste bericht: wakka
  Volvo s60 dannyfernandez75 1 408 6 February 2025, 00:01
Laatste bericht: BartJu
  Volvo importeren uit zweden Walter_Defender 2 1.305 13 April 2024, 22:42
Laatste bericht: Walter_Defender
  Volvo v50 2004 t5 getik rechtsvoor tijdens optrekken en drempels Pieter V50 2 1.133 13 February 2024, 20:09
Laatste bericht: Pieter V50
  volvo 240 Kabelboom omwisselen van carb naar injectie?!?! Thijs69 4 1.508 13 October 2023, 10:49
Laatste bericht: Dopski
  reservewiel volvo 240 station 1990 HELP Scottie 4 2.699 24 July 2022, 10:54
Laatste bericht: Arjan.
  Man zoekt Volvo -- man vindt Volvo Neut 9 4.920 15 July 2022, 22:30
Laatste bericht: Madman
Shocked Volvo 940 veer bouten Bacchus 3 3.057 9 May 2022, 16:20
Laatste bericht: Marc1970
Tongue Volvo 244 kopen, waarop moet ik letten? VervelendeGozer 2 2.993 5 May 2022, 22:31
Laatste bericht: Marc1970

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: