Topics: 18
Yep, zelf geprint. Andere blanke lak gebruikt om te sealen.
De BMW 2002 zijn ideaal voor rally gebruik en worden langzaam zeldzaam dus vandaar de hoge prijs.
Nog een paar foto's van de BMW 2002
Topics: 289
heb je zelf nog een verlanglijstje..?
Mijn wederhelft heeft net een kop-staartje gedaan op de snelweg. Zij was het staartje... Zo op het eerste oog blijkt er niets aan de hand. Vanavond zelf maar eens kijken.
Vanochtend had ik willen voorstellen dat zij de Giulia meenam naar het werk. Nu wel blij dat ze in de Volvo is gegaan. De Alfa had geheid een bak schade gehad. Oude auto's hebben een lekker lage bumper dus bij een kopstootje raak je eerst de verstralers, dan de oliekoeler en direct de radiator...
Topics: 10
Zonde, maar duimen dat het mee valt met de schade.
GF heeft net wat foto's gestuurd. Er valt niets op te zien... Qua schade dan
Deze stond een tijdje koelkast.
Het model staat nu bij de spuiter voor de fel gele kleur.
Ondertussen pak ik het interrieur beet.
Het oude interieur, een donkere, zwarte, plastice omgeving
Nu in licht bruin met achterzetels van de donor 911
SFRC schreef:GF heeft net wat foto's gestuurd. Er valt niets op te zien... Qua schade dan 
Vanochtend gekeken. Er is helemaal niets te zien aan de Volvo. Nog geen deukje op de kentekenplaat. Met een sisser afgelopen.
Over twee weken gaan we een lang weekend met de Kip 480 erachter naar de Six Hours of Spa. Eens zien of we de heuvels opkomen zonder dat het vliegwiel ontploft of een big end door de carter komt zetten.
Vanavond caravan ophalen en morgen naar Spa Six Hours. Heerlijk historisch racen kijken en, als het weer mee zit, lekker wandelen. Enfin het circuit van Francourchamps is er groot genoeg voor