Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Eventjes Voorstellen, Volvo 240 DL 1985
hahahaha ja ja daar zit ik op school ja
Antwoord
Welkom!

Maasbracht is aardig in de buurt van Buchten! Misschien zie ik je wel eens rijden;-)
Antwoord
Mooi hoor! Zelfde uitvoering als de mijne maar dan rood. Nog plannen mee?
Patrick Volvo 240 DL - 1986 - B230A - M47
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90
Antwoord
Yellow240 schreef:Mooi hoor! Zelfde uitvoering als de mijne maar dan rood. Nog plannen mee?

Patrick bedoelt of je hem nog gaat verlagen en of er nog 17 inch onderkomen ;-).
Volvo 244 DL 1974
Antwoord
En of je die belachelijk lelijke mistlampen er af gaat halen, mooie auto overigens.
Oh ja smaken verschillen!
Groeten van Frans
Antwoord
volvosvenska schreef:Patrick bedoelt of je hem nog gaat verlagen en of er nog 17 inch onderkomen ;-).

16 of 18 inch is ook goed hè :wink: Ik ben altijd wel benieuwd wat iemand voor ogen heeft als diegene zijn of haar auto net heeft: houd je hem origineel, of wil je hem aanpassen? Pas je hem aan met originele Volvo accessoires of gebruik je aftermarket spul? Ga je voor een rallylook met veel lampen enzo of ga je meer voor de dikke wielen etc? Of houd je hem gewoon helemaal origineel? Gaandeweg zie je toch bij veel mensen de plannen veranderen en dat vind ik altijd leuk om te zien.
Patrick Volvo 240 DL - 1986 - B230A - M47
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90
Antwoord
Yellow240 schreef:16 of 18 inch is ook goed hè :wink: Ik ben altijd wel benieuwd wat iemand voor ogen heeft als diegene zijn of haar auto net heeft: houd je hem origineel, of wil je hem aanpassen? Pas je hem aan met originele Volvo accessoires of gebruik je aftermarket spul? Ga je voor een rallylook met veel lampen enzo of ga je meer voor de dikke wielen etc? Of houd je hem gewoon helemaal origineel? Gaandeweg zie je toch bij veel mensen de plannen veranderen en dat vind ik altijd leuk om te zien.

Heb je gelijk in..sommige autos moet je helemaal origineel houden..anderen auto's lekker aan klooien en opleuken.
Off topic: hoe is het nu met dat 740 projectje ...nog niets gezien;-)..ben wel benieuwd. Open eens een topic erover als je wilt.
Volvo 244 DL 1974
Antwoord
Senna schreef:hahahaha ja ja daar zit ik op school ja
Oke, dan kan ik iedere dag uitkijken naar eindelijk een mooie auto van de voorbijrazende schooljeugd, hahahaha
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
Antwoord
Yellow240 schreef:16 of 18 inch is ook goed hè :wink: Ik ben altijd wel benieuwd wat iemand voor ogen heeft als diegene zijn of haar auto net heeft: houd je hem origineel, of wil je hem aanpassen? Pas je hem aan met originele Volvo accessoires of gebruik je aftermarket spul? Ga je voor een rallylook met veel lampen enzo of ga je meer voor de dikke wielen etc? Of houd je hem gewoon helemaal origineel? Gaandeweg zie je toch bij veel mensen de plannen veranderen en dat vind ik altijd leuk om te zien.

nee ben er verder niks meer mee van plan.
vind het meer origeneel houden mooier en leuker,
in het begin dat ik hem had wou ik er eerst Volvo R velgen onder legen maar dat was wat duur i.v.m. met spacer te gaan werken en de velgen op zich ook.
daarna ben ik op zoek geweest voor Virgo's en het liefste wat donkere, en die heb ik dus evonden hier op het forum. Bij meneer Pelle Van Waes.
daarnaast wou ik wel natuurlijk een goede muziek installatie in de auto, aan gezien me vader goed is stroom en dat soort dingen. Hebben we samen alles er in gelegd.
Het ging zich er om dat Goedkoop, Veilig, Comfortabel en grote auto kan rijden. want ik ben zelf niet al te groot.
Antwoord
v700r schreef:En of je die belachelijk lelijke mistlampen er af gaat halen, mooie auto overigens.
Oh ja smaken verschillen!

het zijn geen mistlampen maar schijnwerpers, die ik van een man heb gekregen bij ons uit de straat.
die had hij vroeger ook op zijn 240 zitten.
dus uit respect heb ik die er ook opgezet.
agja smaken verschillen zal ik maar zeggen, ik vind het zelf niet lelijk staan.
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Eerste Volvo IVARIO 40 4.696 2 uren geleden
Laatste bericht: IVARIO
  Even voorstellen: Volvo 340 van Wout Wout_Holsbeek 5 351 17 April 2025, 21:00
Laatste bericht: BartJu
  Even voorstellen V70 III 2.0 D3 philippehopman 0 264 31 August 2024, 17:43
Laatste bericht: philippehopman
  Even voorstellen Didier911 0 473 2 July 2024, 21:33
Laatste bericht: Didier911
  Voorstellen : De Turbo Intercooler Kogelman 3 776 7 June 2024, 18:14
Laatste bericht: Kogelman
  Voorstellen Jort 3 923 3 May 2024, 08:24
Laatste bericht: henqui
  Voorstellen _gijs_ _gijs_ 4 988 25 April 2024, 06:31
Laatste bericht: _gijs_
  Voorstellen: '83 Big Nose Kogelman 52 14.614 3 April 2024, 19:41
Laatste bericht: Kogelman
  Voorstellen: Volvo 245 1976 Kogelman 19 4.704 2 April 2024, 17:05
Laatste bericht: IVARIO
  voorstellen volvo 240 1983 dafshooter 1 799 26 February 2024, 13:40
Laatste bericht: Rob

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)