Na een draadbreukje doet de Volvo het weer. Gelukkig. Ook de balonbanden laten balanceren, dat rijdt toch weer wat beter. @Ticcie, je hebt gelijk hoor, eigenlijk moet je geen risico lopen. Ik zou het wel zelf willen doen maar heb nog wat projectjes rondom huis af te ronden, tja belofte maakt schuld. Binnenkort daarom maar een date maken in dordrecht met de vomd, kunnen de kleppen ook meegenomen worden. Deze zilveren baksteen moet vooral rijden. De andere 240, in erbarmelijke staat momenteel, is vervolgens aan de beurt om al het kroepoek te vervangen vor vers blik. Da's nog wel wat werk.
vandaag belde de garagehouder om te vertellen dat ie de airco afgelopen week toch geen beurtje heeft kunnen geven. Het is namelijk niet, waar ik wel vanuit was gegaan, een originele Volvofabrieksairco, maar een (weliswaar erg netjes ingebouwde) aftermarket-airco. Op zich is dat niet het vervelendste maar die aftermarketairco is nog op basis van R12 en geen R134a waar ik vanuit was gegaan...
Hij moet dus geretrofit gaan worden... Da's even een tegenvaller. maar es gaan informeren wat zo'n grapje moet gaan kosten.
Iemand bekend met een aircobediening als deze?
vandaag belde de garagehouder om te vertellen dat ie de airco afgelopen week toch geen beurtje heeft kunnen geven. Het is namelijk niet, waar ik wel vanuit was gegaan, een originele Volvofabrieksairco, maar een (weliswaar erg netjes ingebouwde) aftermarket-airco. Op zich is dat niet het vervelendste maar die aftermarketairco is nog op basis van R12 en geen R134a waar ik vanuit was gegaan...
Hij moet dus geretrofit gaan worden... Da's even een tegenvaller. maar es gaan informeren wat zo'n grapje moet gaan kosten.
Iemand bekend met een aircobediening als deze?
![[Afbeelding: 210520121147.jpg]](http://i782.photobucket.com/albums/yy105/stevves/Zilvergrijze%20Polar/210520121147.jpg)