Berichten: 969
Topics: 18
Lid sinds: Jul 2010
vrijdag caravan naar de camping gebracht voor mijn schoonouders. de 245 trekt hem moeiteloos en voldoende capaciteit om vlot een vrachtwagen in te halen. wel een mooie steenslagput in de voorruit erbij...
Berichten: 969
Topics: 18
Lid sinds: Jul 2010
Boele schreef:Maar als hij beter oppakt, nog wel resultaat dus.
Laatst sinds lange, lange tijd weer eens op benzine gereden. De 245 reageert lekker fel en trekt beduidend harder door dan ik me kan herinneren. Veel vlotter dan op LPG in ieder geval. Bij 90 km/u is het feest echter over ivm pingelen. De ontsteking staat 100% op LPG afgesteld. Eigenlijk zou je een 123 ontsteking moeten hebben, die met twee standen.
Toch eens uitzoeken hoe ik meer LPG naar de venturi krijg.
Berichten: 969
Topics: 18
Lid sinds: Jul 2010
Berichten: 969
Topics: 18
Lid sinds: Jul 2010
Berichten: 969
Topics: 18
Lid sinds: Jul 2010
En deze
1:18 MGB tijdens de afgelopen Tulpenrallye
Nummerplaatje maken
Twinmaster en brandblusser
En een beetje 'vuil'
Berichten: 969
Topics: 18
Lid sinds: Jul 2010
Nu op de werkbank:
Een MGB GT, het rallyvuil moet er nog opkomen:
De echte auto
Het basismodel
De ombouw van het schaalmodel 1:18 MGB GT:
Dashboard omgebouwd van RHD naar LHD
Berichten: 969
Topics: 18
Lid sinds: Jul 2010
En een MGB GT met MGC motorkap.
The original
Het basismodelletje, een MGC schaal 1:18 van AutoArt
Vers gespoten
6 cilinder vervangen door een 4 cilinder
Andere velgjes
Ander interieurtje
Met wat stickers
En verstralers
Berichten: 969
Topics: 18
Lid sinds: Jul 2010
Deze Porsche 911 schaal 1:18 staat inmiddels te drogen.
De basis in stukjes
Met een nieuwe laklaag
Het dashboard is reeds aangepast
Berichten: 11.670
Topics: 289
Lid sinds: Jan 2009
Chapeau (hoedje..) en dergelijke.. nu ook die AM ernaast nog.. ;-) Ik heb nog een UH MGC staan die een Sebring body moet krijgen.. wordt nog wat..
Berichten: 48
Topics: 2
Lid sinds: Dec 2011