Topics: 56
BartWillem schreef:Kak, die had ik wellicht ook op het oog. De kleur stond me wel aan en op de foto's zag 'ie er wel goed uit. 
Iemand op het forum heeft een witte 240 uit '86 te koop. Hier zit wel een AW71 in. Ik moet eigenlijk nog gaan kijken naar die auto, maar ga wellicht toch liever voor een andere kleur en eentje met zonnedak. 
Dat was idd een hele mooie, gelijk handelen BW als er iets naar je zin staat kan zo weg zijn.
En wit is zóóóó 2011......
![[Afbeelding: blackmoose.png]](http://img829.imageshack.us/img829/2489/blackmoose.png)
Volvo 240 GL automaat 1983 Big Nose B230F (Helaas in onderdelen verkocht)
VW T3 camper TD
Topics: 7
Black Moose schreef:Dat was idd een hele mooie, gelijk handelen BW als er iets naar je zin staat kan zo weg zijn.
En wit is zóóóó 2011......
Ik weet 't, had alleen geen zin om meteen 4k op te hoesten terwijl de V70 hier ook nog staat.

Eentje erbij is niet erg maar dan moet 't niet net zoveel zijn qua waarde als de V70.

Een 240 zou eventueel de V70 op kunnen volgen als daily driver.

Of ik moet de V70 eerst zien te verkopen, maar dan heb ik weer geen vervoer. Hmm dilemma's.
Topics: 50
In zijn 4 110 rijden met een 5 ba is goed te doen. Wel relaxter natuurlijk in zijn 5. Ik kom uit Groningen, dus even naar het zuiden van het land reizen zat er niet eerder in. Helaas....