Topics: 60
Ik rij morgenvroeg rond een uur of 9 aan. Wil eigenlijk wel om 10 uur in Nieuwegein zijn omdat ik 's middags moet werken. Zijn er andere mensen van plan vroeg te gaan? Raymond toevallig? :lol:
Topics: 163
Rij hier om 9:30 weg, ben er met 45min wel denk ik.
Topics: 289
het is morgen t***sweer, zondag beter.. dan ga je ook niet lekker "parkeerplaatscruisen.."
Topics: 60
Zondag is de autocross in De Moer, dat is ondertussen traditie geworden voor mij.
Topics: 135
Ik ben er morgen! Met de blackberry pearl Volvo 940LPT (nog te koop!) en de V70N. De Blackberry pearl is te bewonderen op de eerste verdieping bij de stand van onze hoofdsponsor VOMD! :wink: Ik zie jullie graag voor een bak koffie!
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Topics: 6
Ik ben er morgen ook bij, bakkie koffie is altijd wel lekker...
Topics: 36
ik zal er morgen ook zijn!
Overigens ben ik het ook helemaal niet eens met de mensen die het niet de moeite waard zouden vinden; Zolang er ook mensen tot ver uit bijv. Duitsland, Frankrijk en zelfs Zweden naar Nederland voor komen, zal dat immers ook niet voor niets zijn.
ik kom er jaarlijks al 10 jaar en verheug me er ieder jaar weer op. Ik vind het- gelukkig net als verschillende anderen in dit topic - altijd erg leuk om te slenteren in de hal tussen alle verkoopstands en verenigingen, andere liefhebbers te spreken, en met veel leuke aanwinsten thuis te komen. Inderdaad alle onderdelen lekker bij elkaar, en vooral leuk door de hebbedingetjes die er soms tussen liggen

En als je iets veel te duur vindt en denkt het elders goedkoper te kunnen krijgen, dan loop je weer verder
Dus aan de twijfelaars die het nog niet kennen: kom gewoon dit weekend, je zult niet teleurgesteld zijn. het is echt een van de grootste Volvo-meetings in Europa en genoeg te zien als je iets met oude Volvo's hebt!
(wel jammer van het weer dit weekend dan, met name morgen.. en de 'planning' van de parkeerplaatsen natuurlijk. Foutje, bedankt organisatie!). hopelijk wordt het desondanks weer een mooi Volvofeestje!
Vincent244
Volvo 244L, 06-1975 B20A, M40 (4-bak), Benzine, 105.900km (Geschorst, Project!)
Volvo 244GL, 08-1980 B21A, M46 (4-bak+OD), LPG, 86.000km (Geschorst)
Volvo 855GLT USA, 08-1995, 2.5 20V, M56 (5-bak), LPG G3, 110.000mls/175.000km (Dagelijkse auto)
Topics: 163
volvobeurs op twittert:
Citaat:Parkeren op de Home Boxx kan op zaterdag wat vertragingen op leveren Maak gebruik van P+R Westraven Bus 160 stopt voor de deur Home Boxx.
Volgens mij is dat het transferium op het kantorenpark papendorp, waar we een paar jaar geleden ook de meeting hadden georganiseerd. Bij die brug toen.
Daar is het nog droog ook, beetje last minite nu, had best leuk geweest om weer te meeten daar.
Topics: 7
Wat een enorme misser als je idd beter bij een P&R moet parkeren, beetje raar eigenlijk.

Enorm zonde, want nu kunnen we een stuk minder leuke foto's maken en auto's bewonderen.
Topics: 69
Laat staan een motorkap kopen op de beurs. Daar wordt bus 160 denk ik niet vrolijk van....
Misschien kunnen ze streng zijn en alle bezoekers van het andere event die niet met een Volvo komen naar de P&R verwijzen.