Topics: 163
Daar issie weer:
(Leuk plaatje van de 30-jarige 760)
Niet meer in de Veemarkthallen, niet meer in Gorinchem, maar dit keer in de "Home Boxx" in Nieuwegein. Ziet er zo te zien een beetje uit als het centrum in Gorinchem. Dus al het mee zit een combi van een centrale locatie en een mooie accommodatie.
Topics: 288
ja het alweer bijna zover... sparen maar weer..
Topics: 5
ja alleen al sparen voor de benzine, is een stuk verder dan gorinchem voor mij..
Elvis schreef:ja alleen al sparen voor de benzine, is een stuk verder dan gorinchem voor mij..
..ook dat..
Topics: 60
Het wordt ook iedere keer later in het jaar :lol: Ik moet eerlijk zeggen dat ik buiten dat ik goedkoop een Simons op de kop heb kunnen tikken weinig bijzonders heb gezien vorig jaar.
Topics: 38
Yellow240 schreef:Het wordt ook iedere keer later in het jaar :lol: Ik moet eerlijk zeggen dat ik buiten dat ik goedkoop een Simons op de kop heb kunnen tikken weinig bijzonders heb gezien vorig jaar.
...moah, goedkoop een oliefiltertje gescoord.. En de broodjes kroket smaakten goed.
Groeten, Boele
Achteras met platensper/LSD gescoord
760 | Groen | Snel
...hmmm een achteras als geheime bergplaats voor LSD...
Elvis schreef:ja alleen al sparen voor de benzine, is een stuk verder dan gorinchem voor mij..
Convoy?
Veel heb ik er vorig jaar ook niet op de kop getikt (behalve m'n awesome stralers natuurlijk, en van stralers kun je nooit genoeg hebben), maar ik vond het wel gezellig. Veel mooie auto's gezien ook, duhuuus, dit jaar weer! B-)
plsvolvoprojects.blogspot.com