15 October 2012, 23:47
A in B20 en indien goed afgesteld komt zonder gasgeven nog met een aanhanger van z'n plek.. maar ik denk dat we de B20 niet zomaar kunnen vergelijken met de B200 en z'n op z'n minst betere doorstroming..
Welke nokkenas in B200K; Y / VX3 / M
|
15 October 2012, 23:47
A in B20 en indien goed afgesteld komt zonder gasgeven nog met een aanhanger van z'n plek.. maar ik denk dat we de B20 niet zomaar kunnen vergelijken met de B200 en z'n op z'n minst betere doorstroming..
16 October 2012, 10:21
Marc1970 schreef:Ik denk dat de Y as erin zat.Tnx allemaal, De Y zat er inderdaad in (B200K), ik had een L verwacht... De M in de reserve kop (B230F) en de VX3 had ik ooit eigenlijk voor de 740 gekocht... (komt uit een B230FB). Op de beurs nog naar een A-as gezocht, maar die waren niet als koopjes te vinden. Ik wist niet dat de VX3 en A redelijk vergelijkbaar waren. Naar mijn idee was dat een meer hoogtoerige as. Ik vind wat koppel onderin wel fijn, ook ivm LPG. Uiteindelijke heb ik de Y as weer terug gestopt. (ook met het idee dat omwisselen inmiddels een kleine moeite is (ff iets bedenken om de riem op de nokken vd krukaspoelie te houden).)
16 October 2012, 11:46
wat is de staat van je auspuff..? anders kun je daar nog wat koppel vinden, plus een ander filtertje.. en mogelijk zo'n TT mengstukje..
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|