Topics: 18
Ff een plaatje van de nieuwe veren:
Topics: 289
Yellow240 schreef:Prachtig, dat zelfoplossend vermogen van de 240! Maar gisteren heb ik de 245 van Maarten in real life mogen bewonder. Prachtige auto en inderdaad leuk je te spreken Maarten!
Maarten komt vaker langs begrijp ik..?
Ik ben bijna wekelijks in de kets. Herken je de fotoplek? Moet maar eens kijken om ook ff bij jouw langs te komen Jambon. Ben dan wel vaak druk.
Vanochtend ruitenwissermotor uit elkaar geplozen. Een magneet lag los en in tweeen. Teruggelijmd en het lijkt goed te werken. Misschien toch maar een reservemotor met goede magneten scoren.
Topics: 289
...ergens bij de duinen aan de kant van Waalwijk..?
Vlak bij de honden- /schaatsvijver.
De wissers zijn er weer mee gekapt. Nu staat er geen spanning op de aansluiting. Verder zoeken dus.
Topics: 17
SFRC schreef:De wissers zijn er weer mee gekapt. Nu staat er geen spanning op de aansluiting. Verder zoeken dus.
Test even een extra negatief (-) kabel op de behuizing van de ruitenwissermotor...
Bingo Volvo Eindhoven. Na het meten op het relais en de schakelaar heb ik dat ook gedaan. Dat bleek een slechte massa. Toch weer twee-en-een-half uur zoet geweest om uiteindelijk een extra massa draadje te trekken.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik al een los draadje tegen de behuizing had gehouden maar uiteindelijk toch niet goed genoeg. Ik had beter moeten weten. Makkelijk om achteraf te zeggen
Verbruik gestegen naar 1:7,5. Een marginale verbetering dus.
Topics: 38
SFRC schreef:Verbruik gestegen naar 1:7,5. Een marginale verbetering dus.
Maar als hij beter oppakt, nog wel resultaat dus.
Groeten, Boele
Ik ga er nog wel even mee spelen om het te optimaliseren. Dat zal wel pas na de Tulpenrallye worden.
Vanavond 22.30 op veronica de Panamericana
http://youtu.be/IYgYvvX49L0