Topics: 1
12 March 2012, 14:59
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 12 March 2012, 15:11 door reilif11.)
Topics: 7
Hee, het tweelingbroertje van de mijne!
Zelfs de bandjes zijn hetzelfde.
Dank, heeft alleen vrijwel dezelfe plekjes als de jouwe (gelukkig rondom de ramen niet) en is ook te koop.
Aha en waar zit jij met je vraagprijs?
Ik vraag er 2500 op forums voor en 2950 op Speurders. Maar er is weinig reactie helaas: auto's van een Euro of 1000 zijn zo weg maar zodra 't wat duurder wordt houdt men het geld in de zak lijkt wel.

Misschien is m'n advertentie ook te eerlijk.
Topics: 54
Leuke site BartWillem.
Waarom vragen mensen eigenlijk zo'n enorme berg geld voor hun belastingvrije auto (wat in de meeste gevallen ook nog eens een kippenhok is)? Ik bedoel, er staan bijzonder mooie exemplaren te koop voor veeeeeel minder geld omdat ze niet belastingvrij zijn. Koop een nog niet belastingvrij goed exemplaar voor minder geld en van het geld wat je bespaard betaal je de belasting!
Groeten van Frans
Topics: 52
v700r schreef:Leuke site BartWillem.
Waarom vragen mensen eigenlijk zo'n enorme berg geld voor hun belastingvrije auto (wat in de meeste gevallen ook nog eens een kippenhok is)? Ik bedoel, er staan bijzonder mooie exemplaren te koop voor veeeeeel minder geld omdat ze niet belastingvrij zijn. Koop een nog niet belastingvrij goed exemplaar voor minder geld en van het geld wat je bespaard betaal je de belasting!
Heb je in veel gevallen wel gelijk in v700r. Ik zie inderdaad prijzen voor '86er dl'tjes, daar schrik je van.
Maar deze auto is gewoon een andere auto dan de latere modellen. En dat rechtvaardigt de prijs wel vind ik hoor.
v700r schreef:Leuke site BartWillem.
Dank!
Ik denk zelf dat 2500 Euro niet teveel gevraagd is voor mijn 240. Zeker als je bedenkt dat de motor en versnellingsbak gereviseerd zijn (de kosten ervan zijn veel hoger dan die 2500 Euro) en de auto enkele jaren terug opnieuw gespoten is. Op dit forum en vooral Marktplaats worden soms auto's uit 1990 en later aangeboden die veel duurder zijn dan 2500 en eigenlijk niet eens heel veel beter (nou ja: wel minder of geen roest, maar wel doorgezakte stoelen, verweerde lak of 4 ton gelopen).
Topics: 52
Inderdaad bartwillem. En dat zijn dan ook simpelweg hele andere modeljaren die dus niet vergeleken kunnen worden met jouw auto. Jouw auto zou nog een hoop duurder zijn als ie in topstaat verkeerde.