Topics: 18
Topics: 289
wederom briljant...
het wordt tijd dat je je eigen naam op de bodem zet..
Nog een Volvo Amazon, het is natuurlijk wel een van de meest robuuste auto voor classic rallies.
Het basismodel van Revell:
de mods:
- verlaagde wielophanging
- Minilites
- kuipstoelen
- rally equipement
- grotere uitlaat
- extra lampen
- gordels
- decals
...als je er nog 1tje vind kun je je ook ens uitleven op de
Coune cabriolet..
Topics: 163
Echt leuke hobby.
Als je zo'n interieur verbouwd, maar je die kuipstoeltjes dan zelf van ¿hardschuim? oid, of bestaat er een bepaalde aftermarket voor zoiets.
knap werk in ieder geval.
Topics: 52
Zat ik me nou ook af te vragen. Die minilites ook, is daar gewoon spul voor te krijgen of is et huisvlijt?
aftermarket, ik heb zo ook Weber(tje)s gevonden, wel lastig met sproeiers e.d...
Er is veel te koop idd. Zeker bij onze ooster buren. De Minilites zijn door een vriend getekend en laat ik 3D printen.
Gisteren de ATM gereden.
http://www.atm-memorial-staepelaere.be/u...n_ATM.html. We zijn tweede geworden, net naast de 1ste plaats gegrepen. Misschien volgend jaar revanche in de Volvo?
Dit keer geen rally auto maar een doodnormale straatwagen. Wel een erg mooie. Een Citroen ID19 van 1958. Geen luxe Pallas van de jaren 70 maar gewoon lekker basic, weinig chroom en eenvoudig interieur.
Solido maakt een late ID/DS met de vroege neus maar het model is vrij plomp. De opdrachtgever zocht iets raffinement. Norev creëert doorgaans wel erg fraaie modellen. Van de DS een Cabrio met vroege neus en een Berline met de laatste neus. Samen zullen een goede basis voor dit project vormen.
We nemen dus de neus van de cabrio en de achterzijde van de berline.
Na het doorzagen even passen of het samenvoegen ook gaat lukken.