Topics: 7
Nieuw op dit forum dus stel ik me even netjes voor.
Mijn naam is Mark, woon onder de rook van het Rotterdamse en ben sinds twee weken de retetrotse eigenaar van onze 240 estate, bj 92.
Na hÃÃl lang geleden mijn eerste 440 te hebben gekocht en via een nogal saaie 460 in het 850-er segment te zijn beland (4 stuks; 1 estate, 3 sedans) [b]de[b] fout van m'n leven gemaakt om een V70 classic aan te schaffen.
Na het plengen van liters bittere tranen het ding snel verkocht waardoor ik nu rond kar in een geweldigde V90. Alles erop en eraan...
Door uitbreiding van de kinderschaar genoodzaakt voor mijn vrouw een grotere auto te kopen zodat haar Twingootje na kansloze APK afkeur plaats heeft gemaakt voor onze 240.
Stiekum al jaren allebei verliefd op zo'n 240 en nu Ãindelijk eentje, gebroederlijk naast onze V90, voor de deur!
Voor Ãcht weinig langs de straat op de kop getikt. 345.000 op de teller en een vervangende motor met nu 150.000 onder klep. Onderhoudspapieren ed prima in orde!
Lekker aan de klus nu om de wagen na te lopen en helemaal okidoki te maken. Werkt erg verslavend.... Kijk er erg naar uit deel te gaan maken van dit forum!
Groet, Mark.
Topics: 18
Welkom.. en gefeliciteerd met de mooie wagens.
245L VAN
Topics: 38
welkom,
Leuk dat je je netjes voorstelt.
Hier
http://volvolvo.nl/forum/board,24.0/ tref je allemaal tips hoe je jou account kunt verfraaien (handtekening, foto plaatsen en nog meer)
Misschien ook handig als je deze nog even leest:
http://volvolvo.nl/forum/topic,81.0/
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
Bedankt voor je reactie! Ben niet zó ontzettend handig met zo'n forum. Geloof me of niet; 't Is een soort van de eerste keer voor me. Zag dat ik al met vette letters heb zitten klooien...
Ga proberen via de link een fraaie foto te plaatsen en m'n account aan te passen.
Vandaag een bestuurdersstoelrevisie afgerond. Nieuw zitkussen en vering geplaatst. Morgen de remschijven/blokken achter. Voorzijde afgelopen week gefixed.
Ben moed aan het verzamelen om de defecte aanjagermotor te vervangen....
Topics: 38
Beginners enthousiasme
Ja, die defecte aanjagermotor vervangen dat is een echte uitdaging. Kijk daarvoor het forum maar eens na!
Mij is het uiteindelijk wel gelukt.
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
Heb in het verleden behoorlijk wat gesleuteld aan de vloot Volvo's die ik heb versleten. Kan de 850-er inmiddels wel dromen. 200-serie is helemaal nieuw voor me, maar ben er de afgelopen twee weken vrees ik verliefd op geworden!
Topics: 31
Markenmiek schreef:Nieuw op dit forum dus stel ik me even netjes voor.
Mijn naam is Mark, woon onder de rook van het Rotterdamse en ben sinds twee weken de retetrotse eigenaar van onze 240 estate, bj 92.
[b]de[b] fout van m'n leven gemaakt om een V70 classic aan te schaffen
Dat vind ik niet zo'n grote fout hoor.ik rijdt zakelijk ook een v70 classic turbo. Geweldige auto. Is minder mooi dan de 245 maar is feitelijk gewoon een betere auto....... Rijdt echt veel beter en heeft veel meer vermogen.
Ik rijd echter liever in de 245 8) Omdat ik hem veel gezelliger vind ik ik van klassiekers houd. Toevalliger wijs lijkt het autopark van jou op die van ons. Wij hebben ook nog een twingootje erbij uit 1993. Starten lopen overigens. Maar de 245 blijft mijn favoriet.
Welkom op het forum en ik ben benieuwd naar de foto's
Topics: 6
Idem hier rij graag in de V70 R maar liever in de 245 Turbo. Heerlijk die stoere voorkant en de douw in mijn rug als de turbo erin komt ;D
En welkom op het forum vanuit het schiedamse.
Ja...Ho! V70 classic is op zich bÃst een aardig automobiel. De V70 in kwestie hield me 's nachts uit m'n slaap. Airco defect. Overal waar maar dan ook iets van een stroomcircuit was terug te vinden knetterde de zekeringen om m'n oren en als klap op de tóch al kostenoplopende vuurpijl met caravan, drie kinderen en hond (en vrouw natuurlijk) met een vastgelopen versnellingsbak in het zuiden van Frankrijk gestrand.
Ben bang dat ik op het moment in m'n leven ben aanbeland waar je jezelf beseft dat auto's achterwiel aangedreven en een soort van niet rond moeten zijn.
Twingootje is idd knoppie om-----> lopen. 't Ding werd alleen hier en daar wat krokant.
Topics: 18
Leuk, weer een sleutelaar in de buurt erbij.