30 January 2011, 15:16
das idd afdichtingskit om te voorkomen dat het regenwater de motorruitmte in komt, met kunststof binnenschermen is dit nog beter ntl...
Restauratie Volvo 242DL van 1977
|
30 January 2011, 15:16
das idd afdichtingskit om te voorkomen dat het regenwater de motorruitmte in komt, met kunststof binnenschermen is dit nog beter ntl...
30 January 2011, 15:18
die kunststof binnenschermen zijn aanwezig. Ik zal de rand dicht/af kitten met een goede kit.
Bedankt ![]()
30 January 2011, 15:19
neem wel de juiste, anders wordt het te hard en trekt het de lak waar ie zich op hect los en komt de roest tevoorschijn als het te laat is..!
30 January 2011, 15:25
dat klopt, ik heb een elastische kit waar je onder andere kunststof sierlijsten mee op auto's kunt plakken, erg sterk (elastisch) spul is dat. Ik denk dat ik deze toepas hiervoor.
30 January 2011, 16:06
De kit die ik onder die randen vandaan haal, is juist heel slap en zacht, ook niet erg plakkerig. Het ligt er gewoon ter vulling, ik zou het spul gebruiken wat ook bij "ruiten in rubber" gebruikt wordt.
Als: 3M⢠Montagekit voor autoruiten in rubberprofiel Een niet-uithardende, niet-krimpende kit voor het installeren van autoruiten met rubberprofiel.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
30 January 2011, 17:09
Marc1970 schreef:De kit die ik onder die randen vandaan haal, is juist heel slap en zacht, ook niet erg plakkerig. Het ligt er gewoon ter vulling, ik zou het spul gebruiken wat ook bij "ruiten in rubber" gebruikt wordt. idd "ruitenkit" ja..
5 February 2011, 19:35
Afgelopen week 's avonds de plaat er weer ingelast onder de accubak. De gehele ruimte voorzien van een primer die ik vanmorgen weer volledig heb geschuurd.
![]() Nadat alles goed weer stofvrij was wederom de ruimte in de primer gezet. Ziet er weer als nieuw uit ;D nog ff een kleurtje erop en dan kan het blok er weer in. Ik zat nog even te kijken onder die 244 met overdrive maar het lijkt dat hiervan de kilometerkabel langer is dan de kabel die nu nog in mijn 242 zit. Ik moet het nog opmeten maar is dit inderdaad zo? De groeten!
5 February 2011, 19:36
en nog ff het plaatje zoals het er nu uitziet
![]()
5 February 2011, 20:03
als nieuw weer,, kmkabel is iets langer omdat ie verderop vast zit aan de OD..
5 February 2011, 20:10
Thanks!! dan moet ik die ook even omzetten ;D
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|