Berichten: 11.670
Topics: 289
Lid sinds: Jan 2009
allen vervangen.. onder invloed van de remolie gaat het slangmateriaal uiteindelijk toch veranderen en wordt de doorlaat steeds kleiner tot dicht. Ook zal een oudere slang na ontkoppelen, voor bv vervanfen klauw, meteen dicht gaan zitten doordat er lucht bij kan, als je dat niet weet kun je heel lang met ontluchten bezig zijn en alles behalve de slang de schuld geven..!!
Berichten: 969
Topics: 18
Lid sinds: Jul 2010
Het was me tijdens het rijden niet opgevallen dat de remmen bleven 'hangen'. Als ik vlak voor het tot stilstand komen stop met remmen dan rolt de auto netjes zachtes door. Volgens Haynes mag je tijdens het vervangen van de blokjes de onluchtingsnippel gebruiken om de zuigers terug in positie te krijgen...
Berichten: 969
Topics: 18
Lid sinds: Jul 2010
Onze trip naar Schotland was echt geweldig. Wat een prachtige wegen! Het is net een roller coaster. Zelfs met de Volvo was het leuk om daar te rijden. OK, af en toe moesten we een aantal versnellingen terug schakelen. Soms naar de eerste versnelling op hellingen van 20% na een haakse bocht.
Zelfs met de Volvo kan je de snelste zijn op de weg... We waren bijna te laat voor de boot terug dus de laatste 3 uur was het flat out. Inhalen blijft natuurlijk wel een hachelijke zaak. Veel versnelling is er immers niet.
Onvergetelijk was de gesloten bergpas. Het was een grote ijsbaan maar de 245 ging er goed overheen.
Wat flmpjes:
http://www.youtube.com/user/SafetyFastRa...jE27ske_i0
http://www.youtube.com/user/SafetyFastRa...TDOr4Cqhuw
Vrienden van ons hebben daar een prachtige garage:
Berichten: 969
Topics: 18
Lid sinds: Jul 2010
Berichten: 11.670
Topics: 289
Lid sinds: Jan 2009
Berichten: 969
Topics: 18
Lid sinds: Jul 2010
... en een paraplu meenemen. Wij hadden gelukkig goed weer. Een paar spetters, mist en iets sneeuw.
Berichten: 726
Topics: 9
Lid sinds: Jul 2009
Toevallig ook in groot-formaat? Die met de Defender en met jouw 240 zijn wel erg mooi bureaublad materiaal
1986 Volvo 360 - Koni, PU, B230F...en roest
1992 Volvo 960, B204FT, M46, zwart volleder, 412
1993 Volvo 245 - B230FT, M47, green, Bilstein, Polaris, 2.5" exhaust, 412
1995 Volvo 960 Ambassador line, B6254F, M90, beige volleder, 412
Berichten: 969
Topics: 18
Lid sinds: Jul 2010
Ik heb een groot formaat naar je e-mail gestuurd.
Berichten: 726
Topics: 9
Lid sinds: Jul 2009
Ik bedoelde eigenlijk foto 3 en foto 5 in je post, maar mijn omschrijving klopt wel met je gestuurde foto
1986 Volvo 360 - Koni, PU, B230F...en roest
1992 Volvo 960, B204FT, M46, zwart volleder, 412
1993 Volvo 245 - B230FT, M47, green, Bilstein, Polaris, 2.5" exhaust, 412
1995 Volvo 960 Ambassador line, B6254F, M90, beige volleder, 412
Berichten: 969
Topics: 18
Lid sinds: Jul 2010