18 March 2010, 16:21
Hoe is het nou afgelopen . . .
Uiteindelijk heb ik een B23A voor 400 Eurie kunnen kopen, een 85-er met 180.000 op de teller en hij loopt perfect. Echt een duidelijk verschil in koppel en . . . het oliedruklampje brand niet meer.
Het is wel een heel gedoe geweest, ook omdat ik gelijk een M45 liet vervangen door een M46.
- Aandrijfas moest aangepast,
- Carburatuer van de B23A is iets langer van van de B21A waardoor het oude luchtfilter niet hierop paste. Opgelost door de oude carburatuer terug te plaatsen. Dit ga ik nog wel verder oplossen door een luchtfilter van een B23A te kopen en dan de nieuwe carburatuer te plaatsen.
- De M46 lekte, wat niet gek is na misschien wel 15 jaar stilstand.
- en nog wel wat andere kleine dingen die we uiteindelijk konden oplossen.
Nog bedankt voor alle tips!
Uiteindelijk heb ik een B23A voor 400 Eurie kunnen kopen, een 85-er met 180.000 op de teller en hij loopt perfect. Echt een duidelijk verschil in koppel en . . . het oliedruklampje brand niet meer.
Het is wel een heel gedoe geweest, ook omdat ik gelijk een M45 liet vervangen door een M46.
- Aandrijfas moest aangepast,
- Carburatuer van de B23A is iets langer van van de B21A waardoor het oude luchtfilter niet hierop paste. Opgelost door de oude carburatuer terug te plaatsen. Dit ga ik nog wel verder oplossen door een luchtfilter van een B23A te kopen en dan de nieuwe carburatuer te plaatsen.
- De M46 lekte, wat niet gek is na misschien wel 15 jaar stilstand.
- en nog wel wat andere kleine dingen die we uiteindelijk konden oplossen.
Nog bedankt voor alle tips!