7 December 2014, 23:02
En nog wat foto's ,zeggen meer dan woorden hahaha ;-)
Volvo 144 gl '72 Volvo 144 dl '70 Moto guzzi v 50 '78.
Nog een Volvo 144
|
7 December 2014, 23:02
En nog wat foto's ,zeggen meer dan woorden hahaha ;-)
Volvo 144 gl '72 Volvo 144 dl '70 Moto guzzi v 50 '78.
7 December 2014, 23:16
Met deze wil je straks ook niet meer in de winter rijden!
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
7 December 2014, 23:22
henqui schreef:Met deze wil je straks ook niet meer in de winter rijden!..gewoon goed inpakken... en de auto ook..
7 December 2014, 23:30
Kan het beter goed aanpakken kan hij heel wat winters mee !!!!
Volvo 144 gl '72 Volvo 144 dl '70 Moto guzzi v 50 '78.
7 December 2014, 23:46
volvo144 schreef:Kan het beter goed aanpakken kan hij heel wat winters mee !!!!..psies.. en ik ben heel benieuwd naar de GL..
14 December 2014, 18:38
Afgelopen week even bezig geweest met de voorwiel ophanging, onderste bout toch maar doorgeslepen muurvast gerot in de draagarmbus.
Draagarmen ontroest en in de Hammerite gezet ( 8 jaar roestbescherming staat op het blik :-) ) we gaan het meemaken !!! En voorscherm embleem opgeknapt
Volvo 144 gl '72 Volvo 144 dl '70 Moto guzzi v 50 '78.
14 December 2014, 20:54
Je zou nog eens moeten kijken naar de plek waar de 'vooras' aan de balken zit, mijn 140's hadden daar helaas ook wat zwakke plekken.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
14 December 2014, 20:56
Marc1970 schreef:Je zou nog eens moeten kijken naar de plek waar de 'vooras' aan de balken zit, mijn 140's hadden daar helaas ook wat zwakke plekken. Waar de voortrein aan de carroserie vastzit ?? moet ik dan de voortrein laten zakken om te controleren ??
Volvo 144 gl '72 Volvo 144 dl '70 Moto guzzi v 50 '78.
14 December 2014, 21:20
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 14 December 2014, 21:23 door Marc1970.)
Dat zou ideaal zijn, de roest was het ergst tussen de plaat waarmee de vooras vastzit en de balken. Het zijn 2 grote Nylok bouten per kant, je kan ze een centimeter lossen. Ik heb na de laswerkzaamheden de boel weer vastgedraaid en de sporing was niet eens veranderd.
Zoiets (in dit geval was het gat van veraf te zien). Jouw balk ziet er stukken beter uit: ![]()
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
14 December 2014, 21:43
Marc1970 schreef:Dat zou ideaal zijn, de roest was het ergst tussen de plaat waarmee de vooras vastzit en de balken. Het zijn 2 grote Nylok bouten per kant, je kan ze een centimeter lossen. Ik heb na de laswerkzaamheden de boel weer vastgedraaid en de sporing was niet eens veranderd. Zal toch maar even controleren ben nu toch bezig bedankt voor tip
Volvo 144 gl '72 Volvo 144 dl '70 Moto guzzi v 50 '78.
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|