Berichten: 26
Topics: 1
Lid sinds: Dec 2005
Ook ik denk er aan om mijn 242 te ietsje te verlagen, na de lpg inbouw moeten er zowieso andere achterveren onder dus waarom niet.
Nu vraag ik me af of die verlagingsveren stug genoeg zijn om de auto met gastank een beetje horizontaal te houden. Vooral als er ook nog wel eens kampeerspullen meemoeten.
Charles
42 Dl 1975
Berichten: 974
Topics: 44
Lid sinds: Apr 2005
als je hem nou alleen voor verlaagt achter gaat dat automatisch met de gastank enzo
Volvo S70R B5234T4 M59
Berichten: 26
Topics: 1
Lid sinds: Dec 2005
Heb ik aan gedacht, maar het is nu allemaal wat te slap achter. Verlagingsveren zijn denk ik ook wat stugger. Wat "sportiever" zogezegd.
Of zijn er ook verzwaarde verlagingsveren ?
Charles
42 Dl 1975
Berichten: 4.732
Topics: 135
Lid sinds: Mar 2005
er zijn (verlagings)veren voor combi's en voor sedans. De combi-veren zijn wat sterker i.v.m. laden. Dus die zou ik er dan onder zetten in jou (LPG) geval.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Berichten: 26
Topics: 1
Lid sinds: Dec 2005
Ga ik proberen, klinkt logisch. Merci
Charles
42 Dl 1975
Berichten: 459
Topics: 18
Lid sinds: Aug 2005
Hou er wel rekening mee dat je rijcomfort in gaat leveren.