18 January 2012, 09:44
Gisteren begon de auto ineens slecht te lopen. Kon de auto bij stilstand soms nog aan de praat houden, maar slaat ook zomaar af met veel gepingel en nadieselgeluiden. Op LPG zelfs een kleine back-fire. Gisteravond laat nadat de auto afgekoeld was gestart en gereden. Auto reed normaal. Pas nadat de auto warm was, begonnen dezelfde problemen weer. Aangezien er op benzine en LPG dezelfde problemen zijn, denk ik niet dat het een brandstofprobleem is.
Vlak voor de ellende begon heb ik wat loszittende slangen weer aangesloten. Waarvan 1 op de vacuum bij de verdelerkap en 1 vlak onder het spruitstuk op de cilinderkop. En heb ook de verdelerkap voor de bereikbaarheid van de slangen, los gehad. Ik heb de aansluitingen van de verdelerkap gecontroleerd.
Iemand tips?
Vlak voor de ellende begon heb ik wat loszittende slangen weer aangesloten. Waarvan 1 op de vacuum bij de verdelerkap en 1 vlak onder het spruitstuk op de cilinderkop. En heb ook de verdelerkap voor de bereikbaarheid van de slangen, los gehad. Ik heb de aansluitingen van de verdelerkap gecontroleerd.
Iemand tips?