Topics: 22
Van Schellen schreef:Om op die manier alsnog lekker verkouden te worden....
Nee de auto is in principe niet direct te koop. Ik wilde gewoon graag weten wat de kenner het waard vind. Eventueel wil ik hem wel verkopen bij een goed bod, maar dan ook om een 240 op LPG terug te kopen.
Dan lijkt het me toch beter om deze topic te verplaatsen naar "Ik en mijn Volvo", dat schept wat minder verwarring.
Als hij echt te koop komt kun je altijd weer een topic daar onderbrengen. :-*
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Topics: 38
Maar nu dan toch maar weer
te koop? Is er niet goedkoper op geworden de afgelopen maand... :o
Topics: 24
Goeie handel als hij hem voor deze prijs kan verkopen

!
Volvo 244 DL 1974
Topics: 31
Ik denk te duur. Dan moeten de spatbordranden al klaar zijn en dan nog is het te duur voor deze overigens wel heel mooie sedan.
Topics: 50
Na aanschaf van de auto zijn er een aantal zaken aangepast:
nieuwe voorbumper
nieuwe achterbumper
orginele volvo 240 radio + cassettebandjeshouder
grote beurt bij garage
interieurstrips vervangen
waxbehandeling
interieurreiniging
kaartenvakken/deurbakken geplaatst in orginele kleur
lpg installatie ingebouwd Van Orsouw
de prijs van 4200 is stevig, maar hij is van binnen in uniek mooie staat, van buiten op de wielbakken na ook.
dank trouwens voor de link naar van orsouw; die hebben een prima installatie geplaatst
Om nog meer verwarring te voorkomen: de Volvo mag weg, maar hij moet niet weg.
Ik heb mijn andere auto verkocht en daar heb ik nog een advertentie van lopen op Marktplaats. Aangezien deze nog een tijd loopt leek het mij handig om hier gewoon de Volvo te koop aan te bieden. De advertentie is immers betaald, en mocht ik de Volvo via deze weg verkopen, dan is dat prima. Koop ik dan weer een andere 240 terug...

Liever verkoop ik hem niet, maar voor deze vraagprijs mag hij uiteraard wel weg.
Topics: 22
Je noemt in de ad de wielbakken als zwaktepunt, maar denk erom dat zich hierachter de balken bevinden, waaraan de hele achterwielconstructie is bevestigd. :o :o :o
En dat kan tot merkwaardig stuurgedrag van je Volvo lei(/ij)den. :-\ :-X :'(
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
De reservewielbakken zijn niet in dramatische staat. Aan de buitenkant van de auto onderin de wielbak zit een gat. Verder ziet het er goed uit.
Vanmiddag trouwens even 100 km achter een vrachtauto gereden. Verbruik is dan 1 op 13 LPG...

Je moet wat geduld hebben, maar goedkoop is het wel.
Topics: 31
Die van mij was nog zuiniger, stond de hele dag op de oprit..... ;D