Topics: 50
Ik overweeg mijn Volvo te verkopen. Nu vroeg ik mij af wat een reele prijs is hiervoor. Hopelijk kunnen jullie mij op weg helpen.
Volvo 240 GL
Bouwjaar: 1984
Kleur: Beige
KM stand: 201068
Motor: B23A
Interieur als nieuw
Exterieur zit goed in de lak.
Orginele Volvo 240 radio
Staat op goede winterbanden.
Trekhaak
Achterste wielkasten zijn wat roestig. (rechts is vooral slecht)
Rechtsachter wielbak zit een gat in van 3 bij 3 cm.
Dorpels zijn in prima staat.
Verder rijdt hij en schakelt hij uitstekend!
Foto's:
Topics: 18
Tussen 1750 en 2750 euro?
Topics: 289
Topics: 18
Is het een 4 (overdrive) of een 5bak?
245L VAN
Topics: 22
Welkom hier, ik ben zo vrij geweest de foto's direct zichtbaar te maken, dat is overigens vrij eenvoudig zelf vanaf Mijnalbum te doen door hun link over te nemen en in dit geval die voor een forum.
Wat is de reden dat je er vanaf wilt, wil je een andere Volvo of is dit bezoek aan ons forum van korte duur?
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Het is een handgeschakelde 5 bak. Dus geen overdrive. Ik wil eigenlijk een 240 op gas gaan rijden; dus vroeg me af of het beter is om deze te verkopen en dan op gas terug te kopen. Of juist hierin gas te laten zetten. Vandaar dat ik me afvraag wat de wagen oplevert. Benzine nu is verbruik 1 op 8/9.
Ik ben een trouwe volger van dit forum, nog nooit eerder een reden gehad om een bericht te plaatsen...

Dank voor het uploaden van de foto's, de volgende keer moet het vast lukken.
Topics: 56
Qua km-stand en motor B23A zeer geschikt om op lpg te rijden. Als je handig bent kan je 'm zelf inbouwen
http://www.lpgonderdelenshop.nl/ of een tweedehands installatie op de kop zien te tikken, moet je alleen de slangen en leidingen nieuw aanschaffen.
![[Afbeelding: blackmoose.png]](http://img829.imageshack.us/img829/2489/blackmoose.png)
Volvo 240 GL automaat 1983 Big Nose B230F (Helaas in onderdelen verkocht)
VW T3 camper TD
Ik ben helaas (nog) niet zo handig om een LPG installatie zelf in te bouwen. Waar kan ik het goedkoop laten doen? En wat kost het dan?
Wat zou de auto nu opleveren bij verkoop? Ik zie veel van dit soort wagens op Marktplaats staan voor 3250 (welisaar zonder roest).
Nog een andere vraag: Waar kan ik de roest goed en vooral goedkoop laten behandelen?
Alvast weer bedankt voor de antwoorden!
Topics: 22
Als je adressen zoekt kijk dan eerst op de
Website topic, dan kom je onderstaande ook tegen.
Deze lieden behoren tot de betere en betaalbare LPG inbouwers:
de Gebr. van Orsouw in Eindhoven.
Mandigers, ook in Eindhoven.
HPO in Oostelbeers(bij Tilburg).
Kosten, net onder of boven de ⬠1000 en je bent hem een dag kwijt
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Dank voor de linkjes. Ik zal eerst even de site in het vervolg doorspitten.
Nog een andere vraag: Het stuur staat 10 graden naar rechts. Is het eenvoudig om deze weer recht te zetten? Of moet je dan de compete wagen opnieuw uitlijnen? De auto loopt verder keurig rechtdoor.