24 December 2009, 12:21
Goede dag,
auto lip sinds 2 dagen op hele korte stukken rijden al warm, maar echt warm... kon niets vinden, wel wat druk als ik de dop van koelvloeistof draaide, maar nog wel gewoon vloeistof.
gister morgen naar Arnhem gereden vanuit Utrecht, ging prima, niet warm gelopen tot in in Arnhem zelf reed, maar niet in het rood.
Terug weg in Arnhem zelf liep hij heel snel naar het rood, eenmaal op snelweg schommelde het van net onder rood tot tegen/in het rood. auto bij eerste pomp station er maar af gegooid.
Net voor ik bij het station kwam begon de auto te "bokken" van LPG naar benzine gezet en probleem was weg (en nee lpg niet leeg)
bij het station mijn auto neer gezet voor een anwb auto (wondertje want de motor sloeg al af en wilde niet meer aanslaan).
Koelvloeistof dop was van het reservoir geschoten, overal vloeistof en ik kon 4 liter vloeistof ingieten.... bij starten geen luchtbellen in reservoir, maar wel heeeeel veeel stoom uit de uitlaat.
dop niet vast gedraaid maar met elastiek op zijn plej gehouden, naar utrecht gereden (naald bleef heel mooi tussen de c en de n hangen) tot in Utrecht, weer tegen het rood. koelvloeistof weer
weg.
het "bokken" op lpg en de enorme hoeveelheid stoom doen mij denken aan vloeistof in verbrandingskamer = koppakking..? klopt deze aanname voor ik de auto wegbreng naar een garage voor
een reparatie van pak em beet ââ¬400 / ââ¬500?
en kan ik met regelmatig bijvullen en goed in de gaten houden van de temp nog korte ritten maken van 20km tot 4 jan (heb auto nodig en garages zijn ruk/dicht)
hoor graag van jullie en vanaf hier alvast fijne kerst dagen gewenst.
Tim
auto lip sinds 2 dagen op hele korte stukken rijden al warm, maar echt warm... kon niets vinden, wel wat druk als ik de dop van koelvloeistof draaide, maar nog wel gewoon vloeistof.
gister morgen naar Arnhem gereden vanuit Utrecht, ging prima, niet warm gelopen tot in in Arnhem zelf reed, maar niet in het rood.
Terug weg in Arnhem zelf liep hij heel snel naar het rood, eenmaal op snelweg schommelde het van net onder rood tot tegen/in het rood. auto bij eerste pomp station er maar af gegooid.
Net voor ik bij het station kwam begon de auto te "bokken" van LPG naar benzine gezet en probleem was weg (en nee lpg niet leeg)
bij het station mijn auto neer gezet voor een anwb auto (wondertje want de motor sloeg al af en wilde niet meer aanslaan).
Koelvloeistof dop was van het reservoir geschoten, overal vloeistof en ik kon 4 liter vloeistof ingieten.... bij starten geen luchtbellen in reservoir, maar wel heeeeel veeel stoom uit de uitlaat.
dop niet vast gedraaid maar met elastiek op zijn plej gehouden, naar utrecht gereden (naald bleef heel mooi tussen de c en de n hangen) tot in Utrecht, weer tegen het rood. koelvloeistof weer
weg.
het "bokken" op lpg en de enorme hoeveelheid stoom doen mij denken aan vloeistof in verbrandingskamer = koppakking..? klopt deze aanname voor ik de auto wegbreng naar een garage voor
een reparatie van pak em beet ââ¬400 / ââ¬500?
en kan ik met regelmatig bijvullen en goed in de gaten houden van de temp nog korte ritten maken van 20km tot 4 jan (heb auto nodig en garages zijn ruk/dicht)
hoor graag van jullie en vanaf hier alvast fijne kerst dagen gewenst.
Tim