Berichten: 678
Topics: 13
Lid sinds: Feb 2009
Er zijn meerdere producten. Ik heb thuis een spuitbus kopervet staan. Da's inderdaad dun vloeibaar als je het aanbrengt, maar het vloeimiddel verdwijnt in korte tijd zodat het vet overblijft. Bij m'n vorige werkgever hadden we zo ook vaseline staan.
`88 245, B230K, M47
Berichten: 3.840
Topics: 107
Lid sinds: Feb 2007
Waarom zo moeilijk doen? Simpel smeervet werkt prima voor draaiende /scharnierende delen
Berichten: 89
Topics: 16
Lid sinds: Feb 2009
Kettingspray voor de motor of fiets dikt ook in, lijkt me ook wel langdurige smering geven. :-*
Volvo 244DL 78'<br />Yamaha XT350 89'<br />Zundapp 517 CS50 74'
Berichten: 2.372
Topics: 22
Lid sinds: Jul 2005
Sid schreef:Kettingspray voor de motor of fiets dikt ook in, lijkt me ook wel langdurige smering geven. :-*
precies dit gebruik ik ook erg vaak. ook op deurscharnieren, slotmechanieken enzo, werkt echt goed (ook op de ketting natuurlijk

)
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Berichten: 643
Topics: 21
Lid sinds: Jan 2008
v700r schreef:Sorry dat ik de merknaam niet meer weet maar er is "smeersel" in de handel dat als je het spuit waterdun is maar als het er op zit gaat indikken. Mooie zin zeg. ;D Daar heb ik alle scharnieren mee gedaan en werkt perfekt. Er is hier vast wel iemand die weet hoe het heet en anders weet ik het na het weekend, heb je daar iets aan?
dat heet white grease en helpt perfect
maar zit daar ok niet ergens een veer zo ja die even inspuiten
Berichten: 909
Topics: 51
Lid sinds: Mar 2005
en inderdaad.
Koppelings pedaal piept niet meer.
Gisteren de 240 meegenomen voor een rondje richting schiphol. Eindelijk eens fatsoenlijk warm rijden
Is natuurlijk niet zo snel als de TIC+ maar kom je mag toch nergens meer op A2 doorrijden.
was lekker genieten in alle simpelheid, zelfs zonder radio.
Mijn dochter heeft terug gereden en zij vond het ook leuk.
244 DL Sedan 1984
780 B280F 1986 (oudste rijdende originele NL)
740 Estate Turbo intercooler + 1990
C70 2.0T Convertible 2004