Topics: 2
:lol: :lol: :lol: Ja.. ja.. ik begrijp hem al....!! Ik mag m dus niet weg doen.

:wink: Nou..., ik zal er nog eens goed over na denken..
E?n ding is zeker..., hij is een stuk meer byzonder dan een 850...
olvo 244 Diesel First owner...<br />243.000km NAP TY-78-VK
Topics: 5
In deze staat zijn Corona's natuurlijk niet te versmaden ... mooie auto!
en dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
Topics: 67
henqui schreef:tja...maar of je er bij verkoop genoeg voor krijgt is de vraag... hoe mooi die ook (weer) is!
Toch een oersterke motor, zo'n diesel?
VEEL meer karakter dan zo'n 850, toch Volvomaffia??

eehhhh een ander karakter

Moet je eens met die 850 gasgeven met de raampjes open, dat geluid brrrr :lol: En ik moet zeggen dat die 245 (met dat schot achter de voorstoelen...) nogal beroerd zit, zeker in vergelijk met de 850. Niet te vergelijken die twee... Al moet ik zeggen dat die turbo van jou of die 242GT elders op het forum mij wel hebberig maken :oops: Maar goed dat ik geen grote loods heb anders hadden er nu veul auto's in gestaan. :?
Voorheen:lid Volvo 850 Club - Volvo 850 2.0 Sedan 1995 / lid Volvo 300 Club - Volvo 343DL CVT 1978 / 360GLS B19A 1983 / Nu: V70 2.4 AT MY 2002 & Buick Special Trunkback Sedan 1937
Topics: 12
Sem,
Heb je alleen de 14 " corona's gestraald :wink: of ga je ook Stalen velgen voor winterbanden bij hen spuiten?
Wat zijn je ervaringen met dit bedrijf in nijkerk :?: ?
Hoop dat je veel plezier aan 240 mag beleven. Echt een juweeltje!
Enne.................toch lid worden van 240 register, ben ook vanaf begin al bij hun lid.
Wie weet zien we elkaar eens. Rij zelf

een 240 DL uit 1987. Nu 244.000 km op teller. =D>
he tough get going!
Topics: 2
Het is een beetje een apart bedrijf.
Groot glazen pand, met een Dikke S-klasse voor de deur waarvan de asbak overstroomt.
Er is geen balie waar je je moet melden, maar je spreekt gewoon de eerste aan te je tegen komt.
Het geleverde werk is best mooi, maar een velg met groot oppervlak (hart) zou ik daar niet laten doen.
Het is wat bobbelig gespoten omdat het echt mega dik erop zit, maar op een corona zie je dat niet, want dat is een en al spaak.
Misschien dat ze het wel kunnen, maar dat moeten ze er extra aandacht aan besteden.
Het is overigens wel knetter hard!
Oja.., ik kreeg er geen bonnetje bij. :wink: (E.160,- vier velgen 14")
olvo 244 Diesel First owner...<br />243.000km NAP TY-78-VK