Berichten: 1.048
Topics: 17
Lid sinds: Mar 2006
Ergens lekt m'n retourleiding van m'n Turbo (K-Jet).
Ik heb er nog niet onder gelegen, maar ik vermoed dat het 1 lange leiding is die vast niet meer te krijgen is bij de volvo dealer.
Iemand ideeen? Zou een hydrauliekleiding iets zijn als alternatief?
Volvo 245 TIC - Gerestaureerd en verkocht...
Berichten: 1.778
Topics: 78
Lid sinds: May 2007
Ik heb zowel de aanvoer als de retour van PE-leiding gemaakt.
Dit haal je bij een dealer in werkluchttoebehoren (atlascopco)
Dit spul kost echt niet de hele wereld.
Ook was de diameter goed te combineren met de bestaande (banjo)aansluitingen .
Volvo Amazon , 1966 B230FK , 15G op 0,6 bar.
Berichten: 964
Topics: 38
Lid sinds: Nov 2006
als je een foto kunt maken van het begin en het eind van de leiding kan ik je misschien wel helpen.
afhankelijk hoe de eindstukken aan je bestaande leiding zitten is er inderdaad wel wat te maken van PE-leiding zoals Edwin al aangaf.
wij hebben de leiding op de zaak op voorraad 6, 8, 10, 12, 15mm zwart PE benzinebestendig.
de eindstukken kan je als ze geschikt zijn zo in de leiding slaan/persen.
gaat echt supermooi en resultaat is 100% orgineel.
als je wilt stuur ik wel wat stukjes gratis in een envelopje als monster.
we hebben van bepaalde maten ook universele banjo-ogen in voorraad.
Berichten: 1.048
Topics: 17
Lid sinds: Mar 2006
Kijk, dat zou mooi zijn, bedankt!!
Ik zal van het weekend es onder de auto duiken en kijken hoe het precies zit en een paar foto's maken. Ik heb zelf ook nog ergens een stukkie van dat spul liggen (willen gebruiken voor de waterkoeling vd turbo), zal eens kijken of dat toevallig de goede maat is.
Volvo 245 TIC - Gerestaureerd en verkocht...