Topics: 10
Heb er onlangs een 240 Polar bijgekocht. Helaas kon de vorige eigenaar mij niet helpen aan de code van de radio. Nu weet ik dat je hem via de dealer kunt krijgen, maar heb geen zin in het betalen van een aanzienlijk bedrag voor een "oude"radio. Nu weet ik dat er een rekenmethode bestaat aan de hand van de in de radio geplaatste diodes. Ik weet echter niet hoe ik die moet berekeken. Wie weet raad?
De radio is een CR 603. ???
Topics: 176
Google is your friend....
Lees deze maar eens.
radio code kwijt
Die had ik ook gevonden, Google is also my friend, maar er staat niet bij hoe je code kunt berekenen.
Nu kan ik wel van ieder forum lid worden, maar ik had en heb de hoop dat iemand binnen dit forum mij de rekenmethode kan uitleggen.
Erik
Topics: 107
smorebrod schreef:Die had ik ook gevonden, Google is also my friend, maar er staat niet bij hoe je code kunt berekenen.
Nu kan ik wel van ieder forum lid worden, maar ik had en heb de hoop dat iemand binnen dit forum mij de rekenmethode kan uitleggen.
Erik
Die meneer in de link biedt gratis zijn hulp aan:
Mochten er mensen zijn die een soort gelijk probleem hebben en hun radiotje weer aan het werken willen hebben laat even een berichtje achter, mogelijk lukt het je zelf de diodes te vinden anders kan ik je er wel mee helpen.
Geen kosten aan verbonden.
Dat snap ik, maar ik ben geen lid van de 700 vereniging. Vraag is dan ook hoe achter de code te komen zonder lid te worden van de 700 vereniging. Maw weet iemand op dit forum de oplossing voor het "raadseltje"
Erik
Topics: 82
Je hoeft geen lid te zijn vd 700 club om op het forum te komen, ze hebben een gratis en vrijblijvend forumlidmaatschap. Laatste bericht uit die topic is van 2006.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
Topics: 25
Hmmm,geldt dat ook voor een bigfront CR-805 ???
Ik heb er dus ook ÃÂÃÂn zonder code liggen.
Probleem opgelost.
code is te berekenen aan de hand van de posities van 7 diodes.
Erik