Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bezoekje aan TEXEL met resultaat!
hey a.huis
ik had je nog gebeld voor een mini meeting.
je was helaas niet bereikbaar.
Antwoord
werken werken werken ..........en geen veld telefoon mee ;D

Zaterdag ochtend reed ik vroeg langs en waren jullie net begonnen , dacht kom later wel effe an
had ik beter niet kunnen denken want was vervolgens pas rond 17.45 weer thuis en jij had de poorten gesloten :-\

Ben vandaag trouwens ook amper thuis geweest door die regen , leuk hàweekend vieren !!
(met 650 Belgen op t'park ÃÂn een ABC rally te eten in het restaurant , wel leuk al die oude wagens had alleen geen camera bij me)
Geen 940 LPT 1996
en geen onderdelen meer........
Antwoord
@kaasie, ja we hebben eigenlijk voornamelijk op LPG gereden. Het was vooral omdat de auto dit eerder nooit goed heeft gedaan! Het verbruik, we hebben zoals beschreven echt even doorgetrapt, was desondanks 1:6,5 wat dus al veel beter is. Snel zal ik laten weten hoe het verbruik normaal is op LPG en Benzine.

Mijn vader belde gisteren nog even. 's Ochtends gingen ze even weg met de auto en deze heeft voor het eerst ook gewoon direct op gas kunnen starten. Al met al dus prima resultaten!

Nu dus nog even de laatste slangen en iets later ook de injectoren aanpassen en dan nogmaals even kijken of we nog een betere afstelling op LPG kunnen krijgen vanuit een goed lopende motor op Benzine. Mogelijk dat ik dan mijn pa nog een keertje vroeg uit bed krijg op een zaterdag ergens in het jaar. Maar we moeten maar even kijken hoe het gaat lopen.
Antwoord
daanheijn schreef:Ik neem aan dat het verbruik op benzine is geweest!? Dit hebben wij nog niet getest, maar dat zullen wij zeker snel ook te weten komen.

Hoe heb je de dempdrukregelaar gereinigd? Heb je dit gedaan met injectorreiniger in de brandstoftank? Dit is iets wat wel goed werkt, maar wat ook voor problemen kan leiden omdat de rommel uit de leidingen dan los kan komen en de injectoren verstoppen (precies wat bij ons dus was gebeurd!).
De dempdrukregelaar is losgehaald en handmatig schoongemaakt bij Thom de Jong.
Deze schijnt vooral vies te worden van lang stilstaan is me verteld.
Mijn auto was in Zweden geschorst(avstäld) vanaf 1989 t/m vorig jaar augustus,dus deze was behoorlijk vervuild.
Op aanraden van de monteur zou ik nog een aantal keren injectorcleaner gebruiken,(bij lege tank ingooien,en dan tanken).
Antwoord
Ok, nou wij wachten het nog even af. Zoals het er nu naar uitziet werkt het k-jet systeem nu goed en zijn de waarden ook in orde.
Antwoord
Had je al vacuumslang? of moet ik je nog wat opsturen ?
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Veel regenereren v50 2005 met hoog verbruik tot resultaat Mr.Grien 7 7.774 29 January 2015, 12:00
Laatste bericht: Mr.Grien

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: