Topics: 8
Sinds kort heb ik een italiaanse 245 Super Polar MY 1992. Hierbij heb ik 3 sleutels gekregen en 2 afstandsbedieningen.
Twee sleutels zijn voor het contact en ÃÃntje is voor het alarm uit te zetten.
Nu zit er op de 245 CV, ook in de klep en bestuurdersdeur. Echter bij het indrukken van een afstandsbediening gebeurt er niets. Dit terwijl het lampje van de AB fel brand, dus de batterij moet goed zijn. Zowel op beide standen van het alarm (wat overigens goed werkt ;D) met de sleutel reageerd de CV niet op de AB.
Zodra mijn deuren "open" (van het slot) zijn, en ik draai de sleutel om van het alarm, gaan ze allemaal opslot. Dus er zit wel iets maar HOE werkt het......
Wie heeft hier ervaring mee en hoe kan ik het oplossen.
Groeten,
Sander
PS: binnenkort zal ik de auto showen in "Ik en mijn volvo", eerst even een kenteken en APK 8)
Groeten, Sander <br /><br />Volvo 480 GT Turbo '94 (verkocht)<br />Volvo 245 Turbo '83 (verkocht)<br />Volvo 240 Super Polar '91 (binnenkort te koop)
Topics: 42
alarm eraf halen, negatieve draad ontkoppelen.
geeft over het algemeen hoop ellende& ergernis, ook qua starten.
zijn voor inbrekers/joyriders toch niet zo interessant
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Haha jah dat is makkelijk..... ;D
maar de auto doet het gewoon prima en de CV ook (handmatig)........maar ik wil juiste me AB maken.
Alarm is heel eenvoudig met sleutel uit te zetten dus dat is het probleem niet.
Groeten, Sander <br /><br />Volvo 480 GT Turbo '94 (verkocht)<br />Volvo 245 Turbo '83 (verkocht)<br />Volvo 240 Super Polar '91 (binnenkort te koop)
Topics: 52
De CV werkt niet met AB, alleen met de sleutel, standaard althans. En haal inderdaad alsjeblieft zo snel mogelijk dat alarm eruit... dat ding heeft me jaren van mijn leven gekost.
Topics: 21
Bij mijn super polar werkte de ab wel goed. Knopje indrukken auto op slot en alarm aan. Ik heb weinig problemen gehad in ieder geval. 1 x werkt de startonderbreker niet goed en kon ik de auto niet aan de praat krijgen.
V90 1998<br /><br />740GL gerestaureerd 1985<br /><br />Fiat Panda 2012
Jah daarom, dat wil ik ook! ;D
Heb jij ook een zwart kasje van 3 bij 5 ofzo? Met een klein V'tje i de bovenste hoek?
Waar zit de ontvanger?
Gr Sander
Topics: 52
Bert N schreef:Bij mijn super polar werkte de ab wel goed. Knopje indrukken auto op slot en alarm aan.
Dat was dan niet standaard. Maar wel mooi natuurlijk. Het is wel in te bouwen: had Marc/Abbabak dat niet gedaan?
Bert N schreef:1 x werkt de startonderbreker niet goed en kon ik de auto niet aan de praat krijgen.
Lijkt mij 1x te veel...
SanMercury schreef:Jah daarom, dat wil ik ook! ;D
Heb jij ook een zwart kasje van 3 bij 5 ofzo? Met een klein V'tje i de bovenste hoek?
Waar zit de ontvanger?
Gr Sander
Helaas weet ik het merk niet meer (auto heb ik verkocht) Het was in Nederland wel bekend maar kwam hier weinig voor. Het was een bakje zo groot als een luciferdoosje.
geestschrijver schreef:Bert N schreef:Bij mijn super polar werkte de ab wel goed. Knopje indrukken auto op slot en alarm aan.
Dat was dan niet standaard. Maar wel mooi natuurlijk. Het is wel in te bouwen: had Marc/Abbabak dat niet gedaan?
Bert N schreef:1 x werkt de startonderbreker niet goed en kon ik de auto niet aan de praat krijgen.
Lijkt mij 1x te veel...
Hierna de contacten schoongemaakt en nooit weer problemen mee gehad. Het was wel later ingebouwd maar wel een goed merk heb ik mij laten vertellen.
Maar niemand heeft dus CV met AB icm het alarm?
Dealer vraagje?
SanMercury schreef:Maar niemand heeft dus CV met AB icm het alarm?
Dealer vraagje?
Een goede autozaak kan je ook wel verder helpen denk ik. Die van mij (alarm) was ook niet origineel van Volvo en waarschijnlijk later er ingebouwd. Mijn cv was wel origineel voor zover ik weet.