8 March 2024, 22:07
De meeste 240's op LPg rijden waarschijnlijk met een ongeregelde LPG-installatie.
De 'domme' hoofdstelschroef in LPGslang is iets slimmer te maken door bijvoorbeeld een vacuumgestuurde versie.
Meer vacuum, opent ie wat meer, en stationair sluit ie weer iets. In theorie power wanneer gevraagd, zuiig wanneer het kan....
Hieronder een voorbeeld, slangetje wordt dan op inlaatspruitstuk geplaatst en geeft dus een druk'signaal'.
Iemand hier ook (praktijk)ervaring mee?
De 'domme' hoofdstelschroef in LPGslang is iets slimmer te maken door bijvoorbeeld een vacuumgestuurde versie.
Meer vacuum, opent ie wat meer, en stationair sluit ie weer iets. In theorie power wanneer gevraagd, zuiig wanneer het kan....
Hieronder een voorbeeld, slangetje wordt dan op inlaatspruitstuk geplaatst en geeft dus een druk'signaal'.
Iemand hier ook (praktijk)ervaring mee?
Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005