3 August 2015, 22:40
Ik heb van de week het pulsair systeem verwijderd (was niet meer compleet)
Ik heb het truckje met de 10 cent muntjes toegepast. hoewel het misschien mogelijk is is deze procedure uit te voeren zonder het Uitlaat manifold te verwijderen raad ik het aan wel te doen!
Dan is het echt een kwestie van 4 moertjes van beugeltjes los, pijpstelsel (of wat ervan over is) eruit, 10 centje erin, beugel erop.
Dan uitlaat manifold met nieuwe pakkingen er terug op en klaar! ( had ook 1 uitlaat ophangbeugel los gemaakt om de boel vrijer te bewegen)
tip: uitlaat manifold moeren moeten maar met ongeveer 30 Nm aangedraaid te worden, anders breken de bouten vrij makkelijk (schroef draad tapeinde)!
Iemand nog interesse in het pijpensysteem? anders gaat hij volgende week weg. (hij is nog heel, geen gaten of echte roest)
[ATTACH=CONFIG]4755[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]4756[/ATTACH]
Ik heb het truckje met de 10 cent muntjes toegepast. hoewel het misschien mogelijk is is deze procedure uit te voeren zonder het Uitlaat manifold te verwijderen raad ik het aan wel te doen!
Dan is het echt een kwestie van 4 moertjes van beugeltjes los, pijpstelsel (of wat ervan over is) eruit, 10 centje erin, beugel erop.
Dan uitlaat manifold met nieuwe pakkingen er terug op en klaar! ( had ook 1 uitlaat ophangbeugel los gemaakt om de boel vrijer te bewegen)
tip: uitlaat manifold moeren moeten maar met ongeveer 30 Nm aangedraaid te worden, anders breken de bouten vrij makkelijk (schroef draad tapeinde)!
Iemand nog interesse in het pijpensysteem? anders gaat hij volgende week weg. (hij is nog heel, geen gaten of echte roest)
[ATTACH=CONFIG]4755[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]4756[/ATTACH]
Gr, Henry
*** 245 GLE 1981, B23A, M46, groen *** --> gestolen
*** 245 GL 1976, B230A, M47, LPG, geel ***
*** 244 GLE 1979, B21A, M46, LPG, geel, (ex-carbage runner) ***
*** 245 GLE 1981, B23A, M46, groen *** --> gestolen
*** 245 GL 1976, B230A, M47, LPG, geel ***
*** 244 GLE 1979, B21A, M46, LPG, geel, (ex-carbage runner) ***