Berichten: 1.277
Topics: 139
Lid sinds: Dec 2011
Niet om op te scheppen, maar een b230 pak ik in m'n uppie met wat moeite uit de auto om hem dan op een karretje te zetten hoor. Kale b230 is 125 kilo denk ik. Maar beter met z'n 2'n
Verzonden van uit mijn Volvo
met 3G met behulp van Tapatalk
Groetjes Arjan
Olly Jr.: 940 sedan B230fb Zf22 lpg 1992 362800 km
Olly Sr.: 240 Estate B23A M47 Lpg 1984 404000 km
Berichten: 2.851
Topics: 60
Lid sinds: Sep 2010
Ik vond het toch een heel gedoe om zo'n as in de kofferbak te proppen hahaha.
Berichten: 679
Topics: 49
Lid sinds: Aug 2012
Achteras voor 1 persoon is w.m.b. te zwaar op mijn lijf een beetje in orde te houden. Ik gok ook zo'n 75 kg, en dat i.c.m. een rare vorm waarbij de tussenas-flens dolgraag naar beneden wil wijzen.
Achterin een station past prima. Wel even in de achterbank-gordels gehangenvoor geval bij een botsing.
Volvo 244 DL - B21A - 1976 ____
Volvo V70 - 2.5 20v - 1998 (daily) ____ Lid van het
Volvo 240-260 Register sinds 2012
Berichten: 671
Topics: 39
Lid sinds: Sep 2011
14 cilinders in een 240 past ook prima btw

, alleen niet te lang mee rijden stuurt een beetje licht.
Berichten: 565
Topics: 17
Lid sinds: Jan 2011
Dat is hoog tillen en kalm aan in de bochten. Geeft goed vertrouwen voor de achteras!
Berichten: 671
Topics: 39
Lid sinds: Sep 2011
met de b16 wel gesjoemeld die is er in gelegd met een takel de kale b30 heb ik er zelf ingetild.
Maar gaat zeker goedkomen

zoals iedereen reeds zei goed vastleggen.